נתן גולדשטיין חובק טייטל חדש בקריירה ותיקה ב Poly. עבורו שם התפקיד, Field Intelligence Solution Engineer, פחות רלוונטי אולם משמעות התפקיד בהחלט כן. יהיה די הגיוני לומר כי מדובר באיש מקצוע בעל ניסיון רב בהקשבה ללקוחות שעושה שימוש טבעי בוידאו קונפרנס עוד הרבה לפני הקורונה, ועדיין, תערוכת ה ISE מהווה עבורו אירוע משמח שבו יוכל לפגוש פנים אל פנים לקוחות מישראל ומאזורי הפעילות שהם חלק מגבולות גזרת פעילותו. 

תרבות ארגונית מעניינת

העבודה ב Poly מעודדת שיתוף וזו לא רק סיסמא. מערכות היחסים שנוצרות בין בעלי התפקידים השונים מאפשרים לשמוע, לחוש, לדון ולהעביר את התובנות ישירות למחלקת הפיתוח ללא פילטרים. כלומר, גם אם אין הזדמנות מסחרית ייחודית על הפרק, הפידבק יעבור דרך גולדשטיין וללא תיווך למי שאחראי על פיתוח וקידום פתרונות. כמו שצריך! 

הנושא ההיברידי לא חדש עבור Poly

גולדשטיין מציין כי הם מגיעים לתערוכה במצב מעניין מאוד; כשלוש שנים לפני פרוץ המגיפה פולי הייתה בעיצומו של פיתוח מענה המאפשר הרצת מספר פלטפורמות במקביל. סדרת ה-X המאפשרת חיבור ל-Teams Room ו-Zoom Room, ה-Poly Studio USB ועוד. בעקבות המגיפה עשו בפולי התאמות לנתיבי התאוצה של מחלקות הפיתוח ועברו להתמקד בסביבת העבודה עם תכונות היקפיות עבור משתמשים שמבקשים את המקצועי ביותר כדוגמת ביטול רעשי הרקע של הדובר כך שלא יישמעו בצד הרחוק. הדגש הוא על הסביבה ההיברידית ולא רק על סביבת העבודה ומבחינת גולדשטיין, Poly מוכנה מכיוון שהיא נמצאת שם כבר תקופה ארוכה.

החדרים כשלוחה של העמדה וההיפך

התבוננות על העולם ההיברידי חושפת פרטים רבים. Poly מתגאה במאמצים אותם היא משקיעה במטרה לייעל את העבודה מרחוק תוך צמצום כמות הציוד מחד ואספקת חווית העמדה האולטימטיבית מאידך, יחד יכול הארגון להשיג שגרת עבודה פעילה ויעילה גם מרחוק. לדוגמא, חיבור ה-USB בגב מצלמות ה-P5 וה-P15, המאפשר למשתמש לחבר עכבר, מקלדת, אוזניות או התקנים אחרים מבלי להשתמש בחיבור USB נוסף, מאפשר תפעול עדיף עבור סוגים שונים של משתמשים. גם מסך ה All In One שברגלו מוטמעת עמדת עגינה לטלפון, משיג חיסכון בשטח השולחן, יעילות והוא גם מאוד יפה. 

השיפור בחווית המשתמש בחדרי הישיבות הוא מסע מתמשך, פעם השינויים בחדרי הישיבות מהדהדים לעמדות העבודה ופעם ההיפך, אולם המגמה היא שיפור מתמיד.

ביתן של הפתעות ב-ISE

בתוך מה שגולדשטיין מתאר כביתן של הפתעות המחכה למבקרים, תהיינה מספר הודעות על מוצרים וחידושים. ממה שיכולתי לסחוט, עולה כי Poly מכוונת להיות בכל חלל אפשרי ובמגוון פתרונות. גולדשטיין מזמין את הצופים והקוראים של AVMASTER לבקר בתערוכה וכמובן גם בבית החדש, ברמת גן. (בקרוב נפרסם וידאו של הבית היפה הזה) 

לפני שאנחנו נפרדים אני מקבל הסבר על שיתוף הפעולה בין צוות המירוצים של 'רד בול' עם Poly ומבין ש… הולך להיות אש! 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG