אביב רון, מנהל פיתוח עסקי בחברת קרמר אלקטרוניקה (Kramer Electronics) הציג במהלך כנס האודיו וידאו השנתי AVTLV את חשיבותה של קרמר בשוק ה-AV העולמי ואת כניסתה של החברה לתחום ה- Collaboration: "הכנס הזה מאוד חשוב עבורנו, היות ואנחנו חברת AV וותיקה ומובילה בארץ (34 שנים). לדעתי לא רבים יודעים, אבל קרמר היא שחקן מרכזי בתחום ה-AV העולמי. החברה הינה חברה בינלאומית המיוצגת עצמאית במעל ל-26 מדינות וכן במעל 100 מדינות נוספות ברחבי העולם באמצעות מפיצים".

רון הוסיף כי קרמר יודעת לספק פתרונות לכל סוגי הארגונים וכי היא מקדישה לאחרונה מאמץ בתחום הקולבוריישן: "הפעילות שלנו בישראל קיבלה לאחרונה תנופה מחודשת. אנחנו מאוד גאים שאנחנו חברה ישראלית אשר מסוגלת לספק פתרונות לכל מערכות ה-AV ולכל סוגי הארגונים, אם זה מערכות חינוך, חדרי ישיבות או חדרי הנהלה. לאחרונה נכנסנו חזק מאוד לתחום הקולבוריישן, כלומר שיתוף פעולה בין משתתפים בישיבות, ויש לנו פתרונות מעניינים ביותר בתחום זה אשר קורצים לא רק למפיצים בתחום ה-AV אלא גם בתחום ה-IT."

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG