Close Menu
AVmaster מגזין המולטימדיה
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    • הרשמה לדיוור
    • אודות
    • צור קשר
    • מדיניות פרטיות
    • הצהרת נגישות
    • תקנון האתר
    יום שישי, דצמבר 5
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    AVmaster מגזין המולטימדיהAVmaster מגזין המולטימדיה
    • דף הבית
    • יודעים יותר
    • חדשות
    • עתיד העבודה
    • ProAv
    • AVerticals
    • דיגיטל
    • IT
    • תצוגה
    • אירועים
    • פתרונות
    • סיפורי לקוח
    AVmaster מגזין המולטימדיה
    > בית אוויה משיקה מערכת עננית לניהול מוקדי שירות
    IT

    אוויה משיקה מערכת עננית לניהול מוקדי שירות

    מערכת AVMASTERBy מערכת AVMASTER9 במאי 2021אין תגובות3 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    אוויה משיקה מערכת עננית לניהול מוקדי שירות לקוחות OneCloud CCaaS היוצרת חווית לקוח ללא מאמץ. על פי IDC, 84 אחוז מהצרכנים רואים ב"חווית הלקוח" מרכיב חשוב באותה מידה כמו מוצר או שירות של חברה

     
    רפי שקולניק צילום ניב קנטור

    אוויה, מובילה גלובלית בפיתוח ושיווק פתרונות תקשורת ושיתוף פעולה ארגוני הרחיבה את זמינות פתרון הענן לניהול מוקדי השירות Avaya OneCloud CCaaS אל 40 מדינות ובכללן ישראל. בכך היא מספקת לארגונים ברחבי העולם יכולות דיגיטליות לחיבור טוב יותר בין לקוחות ועובדים בכל נקודת מגע, מכשיר וערוץ.  Avaya OneCloud CCaaSS הוא מרכיב מרכזי בפלטפורמת OneCloud המבוססת על בינה מלאכותית, ואשר כוללת פתרונות לייעול שיתוף פעולה ארגונית, תקשורת אחודה (UC) ופלטפורמות תקשורת כשירות (OneCloud UCaaS ו- OneCloud CPaaS).

    Avaya OneCloud CCaaS מאפשר לארגונים ליצור "מוקדי לקוחות חווייתיים" אמיתיים, באמצעות הרחבה של יכולות הדיגיטל שלהם וניצול היכולות שיש לענן להציע. באמצעות OneCloud CCaaS ארגונים נהנים מהגמישות, היעילות וחדשנות-על-פי-דרישה של סביבה מרובת עננים, כשהם מקבלים תובנות בזמן אמת ואנליטיקה לשיפור האינטראקציה עם כל לקוח – בכל נקודת ממשק בה הוא בוחר, במהירות וגמישות. 

    Avaya OneCloud CCaaS מעניק לארגונים את האפשרות לחבר ממשקים דיגיטאליים ברצף לאורך כל מסע הלקוח – החל מהדואר האלקטרוני, טלפון, דרך צ'ט והודעות, רשתות חברתיות וכן להוסיף ערוצים משלהם (BYOC – Bring Your Own Channel). בנוסף הפתרון מאפשר לבצע שיוך חכם של לקוחות הפונים למוקד השירות לנציג המתאים ביותר – בהתבסס על חוקים, מידע פנימי וחיצוני, ותוצאות עסקיות רצויות. זאת ועוד, הפתרון מספק חווית נציג בהתאמה אישית, כאשר במסך אחד יכולים הנציגים ומנהלי המוקד לראות תובנות אודות לקוחות מתוך אפליקציות ומערכות שונות. Avaya OneCloud CCaaS משפר את יכולת הפניית הלקוח לנציג המתאים תוך חיזוי הצרכים שלו, ופניה פרואקטיבית על בסיס תובנות עסקיות במסע הלקוח. לבסוף, המערכת מאפשרת לשלב טכנולוגיות ענן חדשניות, עליהן ניתן להוסיף שכבות במהירות ובקלות, כדי לספק את החוויה המדויקת שתיתן ללקוחות יותר אפשרויות, זמני תוגבה מהירים יותר, וגישה אישית.

    "Avaya OneCloud CCaaS מאפשר לארגונים לקיים אינטראקציות עם לקוחות ללא מאמץ, על בסיס תובנות מתקדמות. כך נוצרות חוויות זכירות עבור הלקוחות והנציגים אשר מספקים אותן", אומר רפי שקולניק מנכ"ל הפעילות העסקית של אוויה ישראל. "אוויה מחברת בצורה חכמה בין לקוחות לנציגים תוך ניצול המשאבים המתאימים ביותר – בזמן הנכון. תהליכי עבודה מבוססי AI מעניקים לעובדים ידע ותמיכה וירטואלית כדי ליצור תקשורת מתגמלת יותר, בעוד כלי ניהול מעניקים תובנות ברמת הארגון".

    שקולניק הוסיף: "לקוחות מצפים ודורשים כיום לקבל חווית לקוח ברמה הגבוהה ביותר בחשיבות דומה לאיכות המוצר או השירות. על פי IDC, 84 אחוז מהצרכנים רואים ב"חווית הלקוח" מרכיב חשוב באותה מידה כמו מוצר או שירות של חברה. 92 אחוז מציינים כי לחוויית הלקוח יש השפעה גדולה על החלטות רכישה עתידיות".

    שקולניק הוסיף: "הצלחה של ארגונים תלויה בהפעלת עסקים 'זמינים תמיד' אשר יכולים לספק חוויות מותאמות אישית ומבוססות ענן במהירות ובקלות. Avaya OneCloud CCaaS מאפשר ללקוחותינו להגשים את העוצמה הגלומה בסביבת אפליקציות ענן, המוכפלת באמצעות CPaaS ושיתופיות יעילה. כל אלה מספקים יתרונות בממשק עם לקוחות לרוחב כל הארגון, והם מאפשרים לארגונים להישאר תחרותיים".

    "עם OneCloud CCaaS, אוויה משלבת יכולות דיגיטליות מורחבות עם טווח מלא של אפשרויות הפעלה בענן הציבורי, הפרטי וההיברידי. בכך היא משפרת את החוויה הכוללת עבור הלקוח ואת יכולת החברה לספק אותה" אמרה מארי וורדלי, סגן נשיא, אפליקציות CRM ב- IDC. "השימוש שלהם ב- AI, אורקסטרציה, בוטים ואינטגרציה בין קול לדיגיטל – כולם יחדיו יוצרים פתרון אטרקטיבי שנועד לספק גמישות ומהירות. סביבת השותפים הטכנולוגיים והמפתחים הנרחבת של אוויה מספקת יכולות נוספות ומוכחות המשתלבות בתוך Avaya OneCloud CCaaSS עם ערך נוסף ללקוחות" 

     
    אוויה רפי שקולניק
    Follow on Facebook Follow on Instagram Follow on YouTube Follow on LinkedIn
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous Articleבן סמו מונה לתפקיד מנהל מכירות בכיר לאזור אגן הים התיכון בנוטניקס
    Next Article רד האט משיקה גרסה חדשה לפלטפורמת הלינוקס הארגונית המובילה בעולם
    Avatar photo
    מערכת AVMASTER

    מאמרים אחרונים

    הונאות בקרב מבוגרים – ESET מציגה איך ההאקרים מנצלים בדידות ופערי ידע טכנולוגיים

    קרא עוד

    פלטפורמת הלינוקס של רד האט מספקת חוויה משופרת ל-GPUs של AMD, אינטל ואנבידיה

    קרא עוד

    גאווה ישראלית: סטארט-אפ המד-טק הישראלי Nanose Medical זכה במקום הראשון לחדשנות בתחום הבריאות בכנס MEDICA היוקרתי

    קרא עוד

    ענקית הפינטק INTUIT חתמה על עסקה של יותר מ-100 מיליון דולר עם OpenAI: מוצרי החברה יפעלו בתוך ChatGPT

    קרא עוד

    רדט חתמה על הסכם לייצוג והפצת כלל הפתרונות של  יצרנית ציוד הבדיקה והאנליזה Tektronix

    קרא עוד

    מהפכה בנגישות לאירועים חיים: AI-Media ו-AVE משתפות פעולה בשותפות השכרה בלעדית באוסטרליה

    קרא עוד

    קבוצת הקמעונאות מולטי ריטייל השלימה מהלך לשדרוג תשתיות הסייבר באמצעות בזק בינלאומי וסיסקו

    קרא עוד

    מתי בישראל?? שיתוף פעולה פורץ דרך בין Google ל-HP Poly מציב רף חדש לעולמות הווידאו והקולבורציה. 

    קרא עוד

    קרן מכבי משדרגת את שירותי הרווחה לאוכלוסיות מוחלשות עם מערכת CRM מתקדמת מבית אברא

    קרא עוד

    איציק מלכה מונה למנהל פעילות פורטינט ישראל

    קרא עוד

    יובל פרומקין מונה למנהל לקוחות בהיטאצ'י ונטרה ישראל 

    קרא עוד

    Panasonic ממשיכה להוביל: קיימות טכנולוגית המתורגמת להשפעה אמיתית

    קרא עוד

    Biamp רוכשת את הקניין הרוחני והמותגים של ClearOne: מהלך שמחזק את אחיזתה בשוק האודיו-וידאו המקצועי

    קרא עוד

    הנה מה שכדאי לדעת על ה-Poly Studio V52 ומה לקחת בחשבון לפני הצטיידות 

    קרא עוד

    Warmy.io חושפת את Adeline – פתרון מבוסס בינה מלאכותית לשיפור הגעת דואר אלקטרוני ליעדו

    קרא עוד

    Prime View מציגה את הדור הבא של מסכי ה-110 אינץ’: בהירות של 800 ניט ותמיכה מלאה בעבודה בחללים מוארים

    קרא עוד

    לעשות לייק ולגנוב את האשראי -ESET  מזהירה מפני הונאות פיננסיות מבוססות AI ברשתות החברתיות

    קרא עוד

    NVIDIA מרחיבה את מרכז הפיתוח בבאר שבע פי שלושה ותגייס מאות עובדים בדרום

    קרא עוד
    Leave A Reply Cancel Reply

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

    שמרו על קשר

    Facebook-f Youtube Linkedin-in Instagram

    AVMASTER

    • הצהרת נגישות
    • צרו קשר
    • אודות
    • מדיניות פרטיות

     

    © 2023 מגזין המולטימדיה
    AV Master

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.