Access 3 – מחשב PC קטן ממדים לשליטה בתכנים של שלטים דיגיטליים (תמונה: Azulle)

 

Access 3, מחשב ה-PC הזעיר החדש של אזול (Azulle), הוא מחשב בתצורת PC on Stick אותו מייעדת החברה לשימוש כפתרון לשליטה בתכנים שמוצגים בשלטים דיגיטליים. מדובר במכשיר המוסיף תמיכה בשידור תכנים ברזולוציית 4K, לעומת פתרונות קודמים של החברה, וכן מוסיף חיבור אתרנט עבור תרחישים בהם השילוט המבוקש נמצא במרחק חיבור כבל מרשת מקומית.

המחשב מצויד במחבר HDMI המאפשר לחבר אותו ישירות לכל כניסה מתאימה בכל תצוגה או מסך, ובכל מקרה החברה מספקת בקנייה גם כבל הארכה. התצורה הזו מאפשרת בעצם להסתיר את המחשב מאחורי המסך, ובכל זאת לשלוט בו באמצעות חיבור אלחוטי או חיבור מקלדת ועכבר באמצעות כניסות ה-USB שלו – שגם מאפשרות כמובן לחבר אליו התקני אחסון כדי להעביר תכנים חדשים. יש גם חריץ microSD לשימוש דומה, אם כי באמצעות כרטיס זיכרון.

Access 3 זמין במספר תצורות במחירים שנעים בין 150 ל-360 דולרים, והוא מגיע עם Windows 10 Pro או עם Windows 10 IoT Enterprise ומי שרוצה יכול גם לבקש להתקין את Ubuntu, הפצת הלינוקס הפופולרית יחסית. ניתן לבחור מעבד כפול ליבה או מרובע ליבות של אינטל (Intel) וכן האם לצייד אותו בנפח אחסון של 32 או 64 גיגה-בייט, בהתאם לתצורת המעבד הנבחרת. גם זיכרון ה-RAM ניתן להתאמה דומה והוא מוצע בנפח של 2/4 גיגה-בייט. מבחינת קישוריות הוא תומך בבלוטות' 4.0.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG