HDVS-SC-RX – שילוב של רסיבר עם מתאם רזולוציה בהתקן צר מידות (תמונה: Atlona)

 

HDVS-SC-RX הוא רסיבר המבוסס על חיבורי HDBaseT שאטלונה (Atlona) שילבה בו גם יכולות התאמת תצוגה עד 4K/UHD וכן חיבורי קלט מקומיים בטכנולוגיית HDMI. מדובר בהתקן שיכול לקבל תכני וידאו באיכות 4K (עם כבלי CAT6a/7) בקצב של עד 30 פריימים לשנייה בדגימת כרומה של 4:4:4. התוכן מכיל גם את פס הקול ואת אותות הבקרה והוא מועבר באמצעות רשת אתרנט' למרחק של עד כ-100 מטרים.

את התאמת איכות התצוגה לרזולוציה הנדרשת, מעלה וגם מטה, מבצע HDVS-SC-RX באמצעות טכנולוגיית CrystalScale הקניינית של אטלונה, כשזו גם מוסיפה יכולות מיטוב תמונה מתקדמות. המכשיר גם מגיע עם מספר תבניות מבחן מובנות שמאשפרות לבצע בדיקות תצוגה כדי לאתר בעיות.

לפי החברה מדובר בפתרון שמיועד לשימוש ביישומי תצוגה באיכות 4K עבור חדרי ישיבות ופגישות, שיחד עם פתרונות מהסדרות HDVS-200 ו-Omega יכול לשמש כמערכת AV שלמה, קומפקטית עם תפעול אוטומטי מלא בהיבט של בחירת מבוא, בקרת תצוגה והתאמה איכות תצוגה, עם שליטה מרחוק באמצעות חיבור PoE.

שימוש אחר אליו מיועד הרסיבר החדש הוא לצורך הארכת המרחק בתצוגות AV – מצד אחד מתג של החברה עם יציאת HDBaseT, באמצע HDVS-SC-RX ובקצה השני מקרן או תצוגה מרוחקים. לפי אטלונה ניתן להתאים במעבר את התצוגה לאיכות גבוהה יותר, נמוכה יותר, או לעקוף בכלל את מנגנון ההתאמה – ובכל מקרה לספק איכות תצוגה גבוהה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG