מרכז הירידים קנטונפייר בגואנגזו, זירת ISLE 2019 (תמונה: יח"צ)

 

תערוכת השילוט וה-LED הבינלאומית, ISLE 2019, תערך הפעם בין ה-3 ל-6 במרץ 2019 במרכז הירידים קנטונפייר (Cantonfair Complex) בגואנגזו, סין והיא אמורה לפי המארגנים לשבור את כל השיאים שלה. לדבריהם שטח התערוכה הכולל של ISLE 2019 יגיע לכדי 120,000 מטרים מרובעים, והם יהוו זירת אירוע בה אמורים להשתתף 1,800 מציגים שיארחו, לפי הצפי, כ-230,000 מבקרים בארבעת ימי התערוכה.

מעבר לכך, ולאחר ארבע שנות פיתוח, אחד הדברים המרכזיים בתערוכה יהיה הצגת תחום 'הפרסום בגדול' בו לשילוט דיגיטלי יש כמובן תפקיד מפתח. מסביב לכך יוצגו טכנולוגיות ניו-מדיה, שילוט חכם, שימוש בחומרי בנייה והרכבה שידידותיים לסביבה, התרכזות במשתמש הקצה המסחרי ועוד. כן ייערכו במהלך הכנס כ-20 פורומים בינלאומיים, חלקם אקדמיים.

בין המתחמים השונים ניתן יהיה למצוא גם את זה שמציע טכנולוגיות ויישומים של תצוגות מסחריות בו תהיה התרכזות בתצוגות LED בגדלים גדולים, עם מסכי ענק לפרסומות וטכונלוגיות תאורה המבוססות על LED, כמו גם פלטפרומות לציוד ושילוט לפרסום בגדלים שונים ובתרחישים שונים.

"להבדיל מתערוכות אחרות, אנחנו נציע יותר מתחמי תערוכה עבור המבקרים שלנו, ונציג שרשרת תעשייה שלמה עם חוויות רכישה מלאות בנקודה אחת. אנחנו מקווים שהתערוכה תמשיך לחבר את המציגים ואת הקונים ליותר הזדמנויות סחר בינלאומיות", אמר לי יינגג'יי, מנהל התערוכה, שאת הרישום אליה ניתן למצוא כאן.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG