תכירו: AT-HDR-M2C-QUAD, ממיר קול רב עורצי של אטלונה (Atlona)

 

אטלונה (Atlona) הכריזה על ממיר קול רב ערוצי חדש בתצורת 1U המאפשרת לחיבור למארז תקני, אותו היא מייעדת לשימושים צרכניים ועסקיים כאחד. הממיר, AT-HDR-M2C-QUAD, יוצג בידי החברה בביתן שלה בתערוכת 2018 CEDIA Expo שתערך בתחילת ספטמבר בסן דייגו.

AT-HDR-M2C-QUAD הוא ממיר שיודע לקודד, לפענח וגם להתאים מטה מבחינת איכות אודיו בפורמט PCM, דולבי ו/או DTS כשהוא יכול לעשות זאת במקביל עם ארבע חיבורי HDMI התומכים באיכות של עד 4K/UHD ב-60 הרץ עם דגימת אודיו 4:4:4 ועם קצב נתונים של עד 18 גיגה-ביט/לשנייה. בנוסף יודע הממיר לפצל חזרה את אות ה-HDMI עם או בלי חיבור לתצוגה או כל התקן מבוסס HDMI אחר. הממיר גם תומך ב-HDR כולל HDR10 ו-Dolby Vision וזאת בזכות התאימות שלו לתקן HDCP 2.2 ולתצורת HDMI 2.0b.

האותות המומרים והמותאמים ניתנים להעברה לתצוגות, למגברי אודיו במספר מתחמים במבנה ומערכות אודיו אחרות. כמו כן, האפשרות לחבר באופן ישיר כניסת HDMI ליציאת HDMI לתעבורת אודיו ללא התערבות וללא התאמה, מאפשרת לשלב את AT-HDR-M2C-QUAD עם מתגי מטריצה שמציעה החברה כולל סדרת AT-HDR-H2H ומשפחת AT-UHD-PRO.

הממיר מציב בנוסף יכולת לבצע התאמות להגדרות עוצמת הקול, הבס והטרבל, כך שהוא מייתר את הצורך ב-DSP חיצוני והוא ניתן לשליטה דרך רשת IP על ידי שימוש בממשק הרשת המובנה, באמצעות מערכת הניהול של אטלונה וכן באמצעות מערכות בקרה צד שלישי.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG