מיתוג HDMI ל-HDBaseT ב-4K עם מטריצות ה-Opus החדשות של אטלונה (תמונה: Atlona)

 

סדרה חדשה של מטריצות מיתוג להפצה והארכת טווח של אותות 4K HDR הוכרזה על ידי אטלונה (Atlona) ואמורה להיות מושקת בקרוב. הסדרה החדשה מרחיבה את ההיצע של משפחת המטריצות Opus הכוללת מטריצות שמעבירות אותות HDMI לרשת HDBaseT. המטריצות החדשות יכולות להעביר אותות למרחק של עד 100 מטרים. מעבר לתפוקות HDMI יכולה המטריצה להעביר גם אותות רשת אתרנט, אותו IR דו כיווניים וכן אותות בקרה מבוססי RS-232. זמן האחזור, לפי החברה, אפסי.

ההכרזה החדשה מתייחסת לשלוש מטריצות מיתוג: AT-OPUS-46M (מטריצת 4×6), AT-OPUS-68M (מטריצת 6×8) ו-AT-OPUS-810M (מטריצת 8×10). הן מציעות תאימות לתקן HDCP 2.2 והן תומכות בווידאו באיכות של עד 4K בקצב 60 הרץ עם דגימה של 4:4:4. בנוסף מציעה כעת הסדרה רסיבר בשם AT-OPUS-RX שמופעל מרחוק באמצעות חיבור אתרנט ויכול להתממשק עם בקרות תצוגה המבוססות על RS232 או IR. הרסיבר מציע תאימות לכל מרחב הפורמטים שכלולים בתקן HDMI 2.0b.

החברה מייעדת את ההתקנים החדשים בסדרת ה-Opus לתרחישים ביתיים, כגון מרכז להפצת וידאו ואודיו לחדרים שונים, וכן לתרחישים עסקיים שונים – כולל חנויות קטנות עד בינוניות, מוסדות חינוך וגם תרחישים ארגוניים בהם רוצים להיות מוכנים למעבר מלא לתמיגה ב-4K.

"כשבשוק יש כבר טלוויזיות HDR רבות, האינטגרטורים צריכים להתמודד עם הדרישה של הלקוחות למערכות AV שתומכות בפורמט הזה, או שהמערכות הקיימות ישודרגו כדי לתמוך ב-HDR. סדרת Opus היא השלב הבא בהתפתחות של קו מוצרי מתגי המטריצה מ-HDMI ל-HDBaseT, והיא מיועדת לאינטגרטורים שרוצים לבנות מערכת הפצת וידאו מודרנית", אמר ג'ושוע קאסטרו, מנהל המוצר בעת ההכרזה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG