בוובינר האחרון של אטלונה, הוכרז ה AT-wave101 שמביא בשורה חדשה וייחודית לנושא שיתוף המצגות האלחוטי וה BYOD. 

בעידן העבודה החדש, הדרישה לשיתוף תוכן בצורה אלחוטית וקלה בקרב צוותי עבודה המשתפים פעולה צוברת תאוצה רבה. יצרנית ה AV אטלונה (ATLONA), פיתחה מוצר קטן ממדים בעל יכולות גדולות. 

המוצר מיועד למימושים שונים כגון חדרי ישיבות בחברות וארגונים, כיתות לימוד ועוד. ממדי ה AT-wave101 הקטנים מאפשרים את הסתרתו בפינות שונות ברחבי החלל. הבשורה הגדולה, לדברי מני הופמן, מנהל מכירות באלכסנדר שניידר המפיצה הבלעדית של פנדויט – אטלונה בישראל, היא היכולת להציג תוכן של עד ארבעה חברי צוות באותו זמן על אותו מסך עם פריסה דינאמית חכמה אשר מסייעת לנצל את "הנדל"ן" של המסך בהתאם לשיקולים שונים. (אטלונה בהמתנה לאישור פטנט על היכולות הללו). 

בדומה לשאר המוצרים של אטלונה, גם ה AT-wave101 מבוסס תוכנה והחיבור הוא Native לחלוטין ללא צורך בהתקנה כלשהי. המשמעות- כל עובד או אורח שמגיע לאותו חלל עם מכשיר אשר מריץ מערכת ההפעלה של אפל, ה IOS, אנדרואיד וכמובן מחשב אישי מבוסס ווינדוס, מתחבר בקלות ובמהירות להצגת התוכן על המסך.

מצב "מדריך" - כלי שליטה למרצה

הודות לממשק הוובי הידידותי, המדריך/מרצה יכול לשלוט בקלות בהצגת התוכן בין המשתתפים ולנתב משימות שונות כגון העלאת רעיונות, סיעורי מוחות ועוד. בנוסף, יכול המרצה לשתף לייב של יוטיוב לצופים מרוחקים ובהפסקות משמש ה AT-wave101 כנגן לשילוט דיגיטלי. 

הופמן מוסיף כי המוצר מתממשק גם למערכות המותקנות בחדרים קיימים. ה AT-wave101 מגיע עם 10 שנות אחריות יצרן הניתנות למימוש דרך אלכסנדר שניידר. 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG