החברה הכריזה על אסטרטגיה חדשה שמטרתה להאיץ את המעבר משימוש בכלים ישנים לסביבת רשתות מבוססות IP

All IP Meeting Space הוא החזון שתציג אטלונה באינפוקום הקרוב (תמונה: Atlona)

 

אחת המטרות המרכזיות אותן סימנה אטלונה (Altona) לקראת אינפוקום 2018 (InfoComm) היא הצגת אסטרטגיה חדשה שכוונתה להאיץ את המעבר משימוש במערכות מיושנות מבוססות מעגלים לסביבות עבודה חדשניות ומודרניות המבססות על רשתות IP. החברה מכנה את הקונספט הזה All IP Meeting Place והמסר שלו הוא ברור וחד – להביא את העוצמה של מערכות IP ארגוניות אל תוך חדרי הישיבות ומרחבי ההיוועדות, בהתאמת גודל מלאה לצורך ולחדר, תוך הימנעות משימוש במערכות מיתוג מורכבות.

המטרה של All IP Meeting Place היא לעזור לארגונים ולחברות להפסיק להסתמך על טכנולוגיות ישנות שמובילות לתכנון מערכות מורכב מדי, עם זמני התקנה ארוכים מדי, ועם עלויות ציוד ועבודה גבוהות. ההתקנה של הפלטפורמה הזו מאפשרת להתמודד עם אתגרים ייחודיים שקשורים לשיתוף תכנים ומשאבי AV, כולל מערכות עיבוד אות ובקרה, גם על פני מספר חדרים. בנוסף, מדובר בפתרון נוח לעבודה כי כל אלמנט ברשת ניתן לניהול באופן טבעי מכל מקום, ומכיוון שכך הוא מקל על עקומת הלמידה של מנהלי IT שיכולים להתחיל להתייחס אל ה-AV כאל עוד אחד מהדברים שצריך לנהל ברשת המשותפת.

אז מה התרומה של All IP Meeting Place?

אחד היתרונות של המערכת הוא השימוש בשדרת האתרנט' הארגונית מה שכמובן עוזר להתגבר על מגבלות החיווט שדרשו, ועדיין דורשות מערכות AV ישנות. הגמישות והידע שכבר קיים במחלקות ה-IT מסייעים לקדם את השימושים השונים ומובילים לחסכון ניכר בעלויות.

"השימוש ב-IP כתשתית לאותות AV מונע את הצורך בתכנון מערכות מותאם עבור כל מרחב מפגש. ארכיטקטורת ה-All IP Meeting Place שלנו ממקסמת את ההחזר להשקעה בזכות השימוש במערכות גמישות שניתנות להתאמה לגדלי חדרים שונים או לדרישות יישומים כאלה או אחרים. הפתרונות הללו מבוססים על תשתית AVoIP שקלה יותר להרחבה מאשר תכנונים מבוססי מעגלים, והתוצאה היא גם חסכון משמעותי בעלויות עבור משתמש הקצה עם הבטחה לשמירה על ההשקעה", אמר דוד שמיר, אחראי ניהול מוצרים בחברה.

לפרטים נוספים אודות התפיסה שתציג 'אטלונה' בתערוכת אינפוקום הקרובה, לחצו כאן.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG