התקופה האחרונה הייתה מאתגרת במיוחד בכל הקשור לתפוקת העובדים. בעת מעבר לעבודה מהבית, מעסיקים רבים נותרו ללא פתרון מספק המאפשר להם לפקח על תפוקות העובדים. עושה רושם ששוק העבודה משתנה אך ברור לכל כי עדיין עובדים רבים ישובו למשרדים ויאלצו להסתגל שוב למתכונת בה הסחות דעת רבות מציפות את שגרת יומם. למי מאיתנו אין את החבר הזה שבדיוק סיים לצפות בטריילר אדיר לסרט חדש וחשוב לו דווקא עכשיו לשתף אותו עם כל שאר חבריו לאופן ספייס. נחמד? אולי. אבל פוגע בתפוקה, מסיח את הדעת ובסופו של דבר – מייצר פחות. 

Image by Free-Photos from Pixabay

איך פותרים את הסחות הדעת ומגבירים תפוקה?
ובכן – החברים הטובים ב-
Pangea מצאו את התשובה באמצעות פיתוח חדש שהשיקו לאחרונה: Pangea Protect    פילטר חכם, המסוגל לסנן תכני מובייל ומפקח על האתרים בהם מבקר הגולש. הפילטר משתמש באינטילגנציה מלאכותית כדי לזהות איומים פוטנציאליים על הרשת הסלולארית ובכך משיג 2 מטרות במקביל: 

הראשונה, הגנה על הרשת מפני מתקפות האקרים ואתרים המכילים רוגלות ווירוסים :"בהתניידות ארגונים כיום לדיגיטזציה של העסק, אנו רואים כי ישנה חשיבות עליונה לסינון האתרים אליהם מורשים העובדים להיכנס, רשתות תקשורת פנימיות בארגון, חשופות לעיתים למתקפות בעת נקודות ממשק עם הרשתות החיצוניות ופנגאה פותרת את הבעיה הזו" אומר דן קונליף מחברת פנגאה ומוסיף:"אנו רואים עליה מדאיגה בכמות האתרים אשר מכילים מידע שעלול לפגוע ברשתות הארגון שדרכן נכנסו אליהם. למעשה, ההערכות הן שלפחות אחוז אחד מכלל האתרים (18.5 מליון) מכיל רוגלה כלשהי". פנגאה באה לתת לאותם בעלי עסקים ומנכ"לים שקט נפשי. 

Image by Gerd Altmann from Pixabay

השניה, באמצעות סינון האתרים אליהם יכול הגולש להיכנס באמצעות המכשיר הנייד שלו, ניתן לחסום גישה לרשתות חברתיות. למעשה, פנגאה מאפשרת לבעלי עסקים וארגונים, להבטיח כי חיבור הרשת הסלולארית שלהם יישאר מאובטח על פי דרישות מחמירות, כפי שננקטות בגופים ממשלתיים, חברות תעופה ובתי ספר  – כל גוף שדורש רגולציה על האתרים אליהם מורשים העובדים לגלוש.

 

לטענת אנשי Pangea תפוקת העובדים מוכפלת כאשר דעתם אינה מוסחת מגלישה ברשתות החברתיות, כך שחברות רבות יכולות להרוויח מהפילטר החדש. 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG