מאבטח, מארחת או פקיד קבלה שמודדים חום לעוברים ושבים הפכו למחזה שבשגרה בעידן הקורונה. אלא, שבדיקת החום הזו גורמת למספר בעיות, במיוחד במקומות עם נפחי תנועה גדולים: נוצר צוואר בקבוק בכניסה לחלל וחשיפה לקנסות בשל אי שמירת מרחק, השומר או פקיד הקבלה חדלים מתפקידם המרכזי והופכים ל"בודקי חום", רמת המהימנות של המדחומים הללו נמוכה, עלויות כח האדם גדלות – וגם, זה לא נראה טוב – שיקול חשוב במקומות מכובדים. על כן, "ועידן פתרונות קונפרנסינג" השיקה פתרון מצלמה תרמית למדידת טמפרטורת הגוף ממרחק ולנפחי תנועה גדולים.

החזר השקעה מהיר, תמונה - ועידן

רמת דיוק גבוהה במיוחד

הפתרון התרמי, מבית "Dauha", מאפשר זיהוי ברמת דיוק גבוהה במיוחד (0.3 מעלות צלזיוס) לטמפרטורת הפנים, בדגש על המצח של העוברים מול המצלמה. מי שאין לו חום ימשיך את דרכו ללא עיכובים מיותרים. כאשר נמדד חום חריג, תינתן התראה וסימון מיידי במסך הצפייה שבעמדת הבקרה, והדבר יועבר לטיפול הגורם המוסמך במקום. 

על מנת לעמוד בתנאי "התו הסגול", הפתרון התרמי של "ועידן" מצוין עבור מקומות עם נפחי תנועה גדולים (מגדלי משרדים, אצטדיונים, שדות תעופה, מרכזים רפואיים, אולמות תרבות , קניונים ומרכזי קניות ועוד). הבדיקה נעשית באופן אוטומטי ולא מורגש, לא מעכבת את שגרת העבודה ומאפשרת תנועה רציפה של אנשים רבים.

כיול תמידי - והצלבה עם אינדיקטור חיצוני

ה"היילייט" של הפתרון התרמי של 'ועידן' הוא כיול תמידי של המכשיר.  במהלך היום כאשר חולפות השעות, משתנים מספר מאפיינים כמו: הטמפרטורה, הלחות, כמות האנשים שנכנסים למבנה ועוד. הפתרון התרמי של "ועידן", בשונה מכל מה שקיים היום בתחום, נחשב למהימן ביותר מפני שהוא היחיד שמבצע הצלבה עם אינדיקטור חיצוני ומשתנה בהתאם לשינויים שחלים בסביבה. הפתרון המוצע מורכב משני רכיבים עיקריים – מצלמה תרמית היברידית ומקרן בלק-בודי, שיודע לקבל אינדיקציה אמיתית מהסביבה המשתנה.

ככה זה נראה, תמונה - ועידן

ניתן לנסות את המוצר לפני הרכישה

על אף ROI מובהק למוצר החוסך בכח אדם, ועידן מאפשרת פיילוט של הפתרון למשך שבועיים. הלקוחות יכולים לנסות את המוצר לפני שהם מחליטים אם לרכוש אותו. במהלך הפיילוט, הפתרון המלא יותקן אצל הלקוח.

הפיילוט כולל: אפיון ראשוני, מיקום של יחידות הדגמה, הדרכה על המערכת והפעלת המערכת אצל הלקוח לתקופה של עד שבועיים. בתקופה זו יוכל הלקוח לבחון את המהימנות ורמת הדיוק של המוצר.

בנוסף, הפתרון שכבר מותקן בהצלחה בנכסי אריאל – מגדל אתגר בפתח תקווה, מגדל בן 20 קומות אשר עוברים בו 2,500 אנשים ביום. ועידן מזמינה את המעוניינים ליצור קשר – ואף לבוא ולראות את המוצר בפעולה

נציין כי הפתרון התרמי של "ועידן" עבר את כל האישורים הנדרשים מבחינת מכון התקנים הישראלי המחמיר ומשרד התקשורת.

 
טל קפון, מנהל תחום המכירות וקשרי הלקוחות בועידן. תמונה - ועידן

למה ועידן?

החברה מתמחה במתן פתרונות לקהל רב ואחת השחקניות המובילות בישראל בעולמות הוידאו והאודיו קונפרנס לעסקים כבר 21 שנים עם ניסיון עשיר בפרויקטים מורכבים, שמשלבים את מיטב היצרנים המובילים בעולם (סיסקו, פוליקום, לוגיטק, קרסטרון ועוד רבים) כולל שילוב שליטה ובקרה על המתרחש בחדר ועם זמינות של 24/7 לכל נושא.

מי שירצה לקבל פרטים על הפתרון, יוכל להשתמש בעזרתו האדיבה של טל קפון, שמרכז את תחום המכירות וקשרי הלקוחות ב"ועידן". קפון מביא עימו ניסיון עשיר בעולמות הניהול והמכירות בארגונים רב-לאומיים כגון אפל ונספרסו.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG