נשמע כמו תערוכה שלמה אבל כל השמות האלה חתומים על ה Acendo מבית AMX אשר כולל מערך מיקרופונים מלא של AKG, סאונד בר איכותי של JBL, מערכת Echo cancellation של BSS ומצלמה רחבה של 120 מעלות לתת את המענה הכי איכותי בכל סגמנט. 

אורן זיסמן, מנהלת חטיבת הסאונד וההגברה של כלי-זמר, KZPRO, ובנימין בן-הרוש, מנהל ההתקנות והפרויקטים בחטיבה, מציגים את המוצר שמתאים לעבודה הן מהבית והן מהמשרד ומאפשר תצוגת משתתפים חדה וסאונד דו כיווני מעולה. לדברי השניים המוצר הוא Plag & Play אחרי תלייה קלילה. 

מעבר לשליטה בעוצמת הסאונד, השלט האלחוטי המעוצב (והכבד) אשר מונח על השולחן, מאפשר פתיחה וסגירה של המיקרופון, הרמקול, בחירת מקור השידור הרצוי, חיבור מכשירי קצה כמו מקלדת ועכבר באמצעות קישוריות בלוטות, ואפילו כיבוי השיחה בחלק מפלטפורמות ה Video-Conference, כאשר בצד היחידה יש פאנל כפתורים לתפעול נוח מהיחידה עצמה. 

לדברי זיסמן ובן-הרוש, הפתרון מתאים לשימוש הן בבית והן במשרד. מדריכות חוגי ספורט כדוגמת זומבה או אירובי שהעבירו חלק מהפעילות השוטפת ליישומי וידאו, מרצים, רופאים ובעלי מקצועות רבים נוספים, יכולים ליהנות מהמוצר שמשמש גם כסאונד בר לטלוויזיה לצד היותו כלי עבודה איכותי ומקצועי. גם במשרדי הארגון נותן ה Acendo מענה רחב למגוון צרכים. 

לפרטים נוספים תוכלו לשלוח מסר ישירות לצוות KZPRO

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG