אם יש משהו שניסיון החיים מלמד אותנו הוא להיצמד לענקיות תקשורת בכל הקשור לזיהוי טרנדים וטכנולוגיות מובילות. בעולם פלטפורמות הפגישות הוירטואליות,BlueJeans  היא אחת השחקניות הרציניות והמוכרות בעולם. הפלטפורמה מאפשרת קיום פגישות וירטואליות מבוססות ענן בדרך פשוטה, בטוחה ויעילה שמטרתה להתאים בדיוק לעולם העבודה החדש, כפי שנוצר במרוצת החודשים האחרונים מאז פרוץ וירוס הקורונה. 

photo credit: Bluejeans.com

היתרונות המגוונים בפלטפורמה עושים את ההבדל ודווקא כעת, כשהעולם עובר יותר ויותר למודל עבודה מרחוק, חשוב לכל מנהל אירועים לנסות ולתפוס את תשומת לב הצופה הוירטואלי, שדעתו ממילא מוסחת בקלות בגלל אינספור גירויים פוטנציאליים המצויים בביתו (בטוח קיימתם שיחה רצינית עם הבוס או עם לקוח חשוב, בזמן שהילדים מתרוצצים ברקע, אתם יודעים בדיוק על מה אנחנו מדברים). 

בעידן של ריחוק חברתי לא רק העבודה עברה למודל מרוחק אלא גם אותם אירועים 'חכמים', כנסים וסמינרים עסקיים שהלכו והתקדמו לפורמט דיגיטלי אשר נתקל, באתגרי מיקוד תשומת לב הצופה. כולנו מעדיפים אחרי הכל את האירועים ה'פיזיים'.

הבשורות הטובות הן שקיום אירוע וירטואלי באמצעות BlueJeans Events , ממשק האירועים של הפלטפורמה, פותר את הבעיה הזו בדיוק וזה הזמן לשתף בחמש דרכים ליצירת מעורבות צופים בעת שימוש בפלטפורמה:

 

 

1.      אמצו טכנולוגיה נגישה ופשוטה לשימוש

בין אם אתם מארחים אירוע וירטואלי לעשרה משתתפים או הופעה מוזיקלית לקהל של עשרות אלפי צופים, הדבר האחרון שהצופים רוצים הוא למצוא את עצמם עם מסך קפוא, מנסים לגרום לטכנולוגיה לעבוד. 
חשבו פשוט. באופן שמסיר חסמים טכנולוגיים מקהל היעד שלכם,- ככל שלקהל היעד יהיה קל יותר להשתמש בטכנולוגיה שלכם, כך הוא יהיה קשוב למסר אותו אתם מנסים להעביר ולא יתפזר על ניסיונות תפעול האירוע. 

כאן, לפי החברה, בא לידי ביטוי יתרון יחסי נוסף של BlueJeans – הפעלה באמצעות ממשק ניהול אינטואיטיבי שהופך את החוויה הכוללת לפשוטה ונוחה עבור המשתמש הביתי והמקצועי. דבר המאפשר למשתתף להתרכז באירוע ללא הפרעות. 

photo credit: Bluejeans.com

 2.      ספקו אופציות אינטראקטיביות בהתאמה לקהל היעד שלכם – האמת? הגיוני.

קהלים שונים מגיבים אחרת ומתנהגים שונה זה מזה. ניתן לצפות כי קהל של זרים שרק נפגשו, ירגיש נוח יותר למלא שאלון אנונימי, מאשר קהל של משפיעני רשת או מכרים, אשר רוצים להשמיע את קולם ומרגישים בנוח לתקשר מול המצלמה. יתרון נוסף של BlueJeans במקרה הנ"ל נעוץ בדרך בה היא מאפשרת 'קסטומיזציה' של תוכן בהתאם לקהלי היעד הרלוונטיים, בין אם מדובר באפשרויות להפעלת מצלמה ובין אם סקרים – מסר שממוען נכון, ישיג תוצאה וקשב טובים יותר. 

photo credit: Bluejeans.com

3. אפשרו צ'אט וקבלת פידבק בזמן אמת

ממש כמו בעולם האמיתי, מינגלינג ונטוורקינג כבר מזמן הפכו למה שהופך את הכנסים המקצועיים לחוויה של ממש ומאפשרים את הרחבת מעגל הקשרים המקצועי בקלות על סמך דעה או נושא משותף. אפשרות לשאילת שאלות בצורה מסודרת ויצירת שיח על התוכן הנצפה, פותחת פתח ליצירת קשרים של ממש מעבר לעולם הוירטואלי ושומרת על קשב אצל קהל הצופים סביב הנושא המרכזי.

BlueJeans מאפשרת להפעיל צוותים שישמרו על תרבות הדיון בצ'אט וינווטו אותו למקום הראוי, תוך כדי הפניית שאלות לצופים ולדוברים וניהול שיח וירטואלי מרתק ומשמעותי. 

photo credit: Bluejeans.com

 4.      הציעו אפשרויות חיבור וצפיה מגוונות על מנת להגיע לקהלי היעד שלכם בכל מקום ובכל זמן 

אירועים גדולים מושכים באופן טבעי קהלים ממקומות גיאוגרפים שונים ומאזורי זמן שונים. מאחר ופלטפורמת BlueJeans היא כזו המבוססת שירותי ענן ואינה דורשת 'הורדה' כלשהי, ניתן להתחבר אליה מכל מקום באמצעות סמארטפונים, לפטופים או חדרי ועידה. למעשה, בכל מקום, זמן או דרך שנוחה לקהל היעד הרלוונטי -הפלטפורמה זמינה. אירוע וירטואלי יכול להכיל עד כ-50 אלף צופים ברגע נתון, תחת 150 מציגים בהזרמת מדיה ישירה לפייסבוק לייב במידה ורוצים קהל צופים גדול יותר, בעוד שכלי הניהול בפלטפורמה מאפשרים לשמור את השיח או המסר גם במסגרות צפייה קטנות יותר. 

photo credit: Bluejeans.com

5.      התייעצו עם מומחים

בסופו של יום זו גם ההמלצה הקלה ביותר לתפעול. BlueJeans מעמידה לרשות משתמשי הפלטפורמה רשימות מובנות שיסייעו להם בהקמת האירוע שלב אחרי שלב, לצד וובינרים והסברים נוספים מצוותי השיווק של הפלטפורמה שישמחו לענות על כל שאלה. 

photo credit: Bluejeans.com
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG