אינדיפנדה (Indipenda), הנחשבת לאחת החלוצות בתחום של פתרונות למעורבות וטיפול מרחוק, חתמה על הסכם מסחרי עם LG לפיו היא תספק ליצרנית המסכים והשלטים הדיגיטליים רישוי שיאפשר לה לשלב את פתרונות המעורבות מרחוק במוצריה.

LG תשלב את פתרונות התוכנה של אינדיפנדה במסכים המסחריים ובתצוגות השילוט הדיגיטלי שלה, ולפי ההודעה המשותפת לעיתונות, המטרה היא לשנות את הדרך בה ארגונים ואנשים לוקחים חלק בשיחות וועידה מבוססות וידאו, בעיקר בתחומי הבריאות והאירוח.

"הסכם זה יאפשר ל-LG לספק פתרון שיחות וידאו משולב יותר, וזה יבוא בעיקר לידי ביטוי בכך שהלקוחות והשותפים שלנו לא יצטרכו יותר לשכפל את התשתית היקרה שלהם בהיבט הזה", אמר ריצ'ארד לואיס, סגן נשיא למחקר וטכנולוגיה בחטיבת הפתרונות העסקיים של LG.

למרות השורשים של אינדיפנדה בשוק הרפואה, כשבליבת המסע שלהם נמצא הטיפול מרחוק, הפתרונות שהיא מציעה ישולבו בידי LG בשלל מוצרי התצוגה שלה, כולל הארגוניים.

"אינדיפנדה ו-LG שוב מביאות לשוק משהו ראשוני. הטלוויזיות המסחריות של LG כבר מוכרות היטב כמובילות בתחומי הבריאות והאירוח, וההסכם הזה מרחיב עוד יותר את השותפות שלנו עם החברה. פשטות וקלות שימוש היא משתני המפתח בכל הפתרונות שאינדיפנדה מציעה, והשותפים והלקוחות של LG יוכלו כעת ליהנות מפתרונות אלו עבור חוויית ועידת וידאו משולבת במלואה ופשוטה לשימוש", אמר קיאן סאניי, מנכ"ל ומייסד אינדיפנדה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG