מי אם לא מותג התערוכות הוותיק שלגמרי במקרה גם עוסק בתחום של אודיו ויזואל ומולטימדיה, יכול להמר על העברת אירוע שנתי בסדרי גודל כאלה למרחב הוירטואלי. 

ב AVIXA הוחלט כי השנה לאור ביטולי האירועים בכל העולם בעקבות מגיפת הקורונה, יועבר האירוע הענק אשר יימשך החל מה 16 ועד ה 18 ליוני, למרחב הוירטואלי עם הפקה המותאמת למציאות החדשה. האורחים שיבקרו באמצעות מכשירים דיגיטליים מרוחקים, יקבלו הדרכות על פתרונות חדשים אליהם ייחשפו במהלך התערוכה, יצפו בפאנלים וקבוצות חשיבה ואפילו מינגלינג יתקיים כך מבטיחה AVIXA, חברת האם. 

איך ייראה אירוע AV בחסות המרחב הוירטואלי? אילו ערכים מוספים אינטראקטיביים ימתינו למשתתפים, והאם השיטה 'תתפוס' ותשנה את הדרך שבה מתבצעים אירועים, או לפחות חלקם ? מסקרן יהיה לדעת. מה שברור הוא שחברות מסחריות אשר מוצאות את התערוכה כהוצאה כלכלית אפקטיבית ונותנות חסויות לסוג כזה של אירוע, מאמצות בעצמן במהירות שיא את המציאות המשתנה. 

פרטים נוספים יגיעו בשבועות הקרובים ואנחנו כמובן נעדכן.  

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG