חברת Nextel המפיצה את מוצרי Polycom בישראל אירחה כ- 50 מפיצי משנה במשרדיה בשיתוף עם חברת Polycom, חברת Plantronics וחברת C-Touch המשלימות את הפתרונות עם קו מוצריהן, באירוע שנועד לחשוף את כלל הפתרונות המשווקים בישראל ולהדגים את הסינרגיה האפקטיבית ביניהן

בראיון עם דן אנגל, מנהל המכירות האזורי של Polycom, עולה כי האירוע הוא רק סנונית ראשונה בדרך להעמקת היכרות המפיצים והלקוחות עם הפורטפוליו הרחב והחדשני של המותגים בתעשיית ה AV

דן אנגל, Polycom

מטרת האירוע הייתה להמחיש את השימוש בטכנולוגיות בסביבת אמת; "כלל מפיצי המשנה והלקוחות קיבלו גישה ישירה להתנסות אינטראקטיבית עם לקוחותיהם בסביבה עתירת טכנולוגיה. באירוע הומחשו הפתרונות שמציעה Nextel כגון הדגמות על OTX Studio בישראל, בשיחות מול מרכז המבקרים של Polycom בלונדון, שיחות Video מול מערכת ה- IS FLEX של החברה והצגת יכולות ה PANO בשני אופנים- הראשון תוך שילוב מסכי המגע הגדולים של חברת C-Touch אשר מעניק חווית משתמש יוצאת מן כלל, והשני בהקשר לחיבורים אלחוטיים ללא צורך באפליקציה ייעודית, וכן יכולות האנוטציה והרישום ע"ג מסמכים, תמונות, דפי אינטרנט וסרטים בעת שהללו מוצגים במסך המגע" 

המרחב העסקי החדש של Nextel מאפשר לעובדי החברה לקיים את הפעילות השוטפת ויחד עם זאת מהווה מרכז מבקרים מתקדם ומרשים המאפשר הדגמת LIVE בסביבות עבודה עדכניות.
דן: "לאחרונה סיימנו פרויקט משותף בין
Polycom ל Nextel ויצרנו קישור רישתי בין החברות ובכך נוצרו שני אתרים המאפשרים סימולציות מושלמות תוך שימוש באותם פתרונות. שיתוף הפעולה בין  Polycom ל Nextel מסונכרן ומותאם לעידן הנוכחי והדרישות הטכנולוגיות שהוא מביא" 

בכנס הוצגו מערכות הוועידה של Polycom; ה- Debut, Centro, OTX Studio וה- Group Series.  כמו כן הוצגו בפעם הראשונה בישראל ה- Trio 8500, מצלמת ה-USB  החדשה מבית Polycom עבור ה- Trio 8800, מגוון מערכות הראש של חברת Plantronics לתחום ה UC עבור מוקדי תמיכה ומשרדים. 

מבט לעתיד

בהמשך לאירוע, מתכננות Polycom ו Nextel לעודד את מפיצי המשנה לבקר באופן שוטף במשרדים, הן לצורך ימי עיון והדגמה ללקוחות פוטנציאלים- מנהלי IT, תמיכה טכנית ועוד, והן לצורך עדכון שוטף של מנהלי המכירות של המפיצים עצמם במטרה להעניק את המקצועיות הנדרשת לממשקי הלקוחות. 

התכנים בכנס הועברו ע"י הצוות המקצועי והנהלת Nextel; מנכ"ל החברה, תמיר שמואלי, מנהל ערוצי ההפצה יובל אבישר, מנהל המכירות הארצי יוחאי אהרון ומנהל התחום הטכני לירון קצב. את חברת    Polycom ייצגו דן אנגל יחד עם נתן גולדשטיין, מנהל ההנדסה של החברה. דני צור ייצג את חברת Plantronics

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG