קליר וואן (ClearOne) הכריזה על חתימת הסכם הפצה חדש בארצות הברית. את ההפצה, בכל רחבי ארצות הברית, תבצע עבורה אלמו פרופשיונאל (Almo Professional A/V) שנחשבת לאחת המפיצות הגדולות ביותר בשוק ה-AV במדינתו של הדוד סם. לפי החוזה שתי החברות יפעלו יחדיו כדי למכור את הפורטפוליו המלא של פתרונות האודיו, שיתוף הפעולה ומוצרי הרשתות של קליר וואן שזכו ליותר מפרס אחד בכנסי InfoComm ו-ISE בשנים האחרונות.

"ההובלה החדשנית של קליר וואן בשוק ה-AV מספקת פוטרפוליו פתרונות מלא, מאודיו דרך וידאו ועד הזרמת תכנים. לשותפים שלנו יש מגוון צרכים רחב, מכיוון שהלקוחות שלהם סומכים עליהם שיספקו להם את הפתרונות הטובים ביותר עם אמינות ותמיכה שלא ניתן להטיל בהם ספק. עם ההצעות של קליר וואן, השותפים שלנו יוכלו באופן עקרוני לתמוך בכל סוג של התקנה וכל סוג של חדר ועידות", אמר סם טיילור, סגן נשיא ביצועי ומנהל התפעול הראשי באלמו.

אלמו תפיץ את מוצרי קליר וואן ישירות לאינטגרטורים, אבל גם דרך יועצים וקמעונאים בתחום, ומדובר במוצרים כמו מיקרופונים, רמקולים, טלפונים לשיחות ועידה, מיקסרי DSP, פלטפורמות לשיתוף פעולה באמצעות וידאו, פתרונות שיתוף המבוססים על BYOD, ציוד להזרמת תכני מדיה, פתרונות להפצת אודיו ועוד – לכל האורך והטווח שאליו מתייחסת קליר וואן עם פורטפוליו הציוד המלא שלה.

"זה היה רק טבעי שנשלב כוחות עם אלמו בכדי להגדיל את טווח ועוצמת ההפצה שלנו. למקצוענים של אלמו יש ידע מרשים של שוק ה-proAV והם מומחים בפתיחת דלתות והרכבת פתרונות המבוססים על הטכנולוגיה והמוצרים הטובים ביותר. קל להבין למה מתייחסים אל החברה כאל מפיצת ה-AV המסחרי המתקדמת ביותר בארצות הברית", אמרה זי האקימוגלו, מנכ"לית קליר וואן.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG