חדש: גרסה 2.8 של GlobalViewer Enterprise (תמונה: Extron)

 

GlobalViewer Enterprise, תוכנת השליטה והבקרה עבור מערכות IT/AV משולבות מבית אקסטרון (Extron), זכתה לגרסה חדשה. הגרסה, 2.8, מוסיפה מספר תכונות חדשות למערכת הניהול של החברה, כולל מוצרי הזרמת מדיה מסדרת SMP וכן בלוחות TouchLink Scheduling.

בהתאם למטרה הראשית של GlobalViewer Enterprise, לפשט את ניהול משאבי ה-AV בעזרת בקרות אינטואיטיביות המאפשרות שליטה במאות מטלות AV שכיחות, גם התכונות החדשות פשוטות לתפעול לפי החברה. כך לדוגמה אפשר לגשת בקלות לממשק הרשת של התקן SMP כדי לבדוק כמה זמן הקלטה נשאר בו, וכדי לבחון את לוח הזמנים והסטטוס שלו לאורך ציר הזמן. בדומה לכך אפשר לבדוק את הסטטוס התפקודי של לוחות ה-TLS בחברה, וכן לבחון את לוח הזמנים של כל אחד ואחד מהם. בהתאם למסורת, המערכת עובדת אותו הדבר ובאותו סגנון בין אם מדובר בארגון עם 5 חדרים או 500 חדרים.

"GlobalViewer Enterprise עוזרת לטכנאים למכן מטלות ולספק צוות עזר עם יכולות ניטור AV רבות עוצמה, ועם כלי דיווח עבור אלפי חדרים, בכל רחבי העולם. הגרסה החדשה של GVE מוסיפה תמיכה עבור קו מוצרי ההזרמה שלנו SMP ועבור לוחות ה-TLS, וכן משפר את המעקב ותכונות אחרות שתוכננו לחסוך זמן יקר, וכן לפשט את המטלות עמן צריך צוות התמיכה", אמר קייסי הול, סגן נשיא למכירות ושיווק גלובליים באקסטרון.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG