תוספת חדשה למשפחת ה-IN1804 של אקסטרון (תמונה: Extron)

 

אקסטרון (Extron) השיקה תוספת חדשה למשפחת מתאמי התצוגה IN1804 הקניינית שלה. ההתקן החדש IN1804 DI/DO מציע שילוב של מתאם עם מיתוג וידאו ותכונות ייעודיות שאמורות להקל על אינטגרטורים לשלב אותו במערכת ה-AV הארגונית.

ה IN1804 DI/DO תומך ב-HDMI 2.0 ותואם HDCP 2.2 ובקצבי העברת נתונים של עד 18 גיגה-ביט/לשנייה. ההתקן מגיע עם מתאם התצוגה הקנייני Vector 4K עם תמיכה בדגימת 4:4:4 ועם מעבד אותות וידאו פנימי ברוחב של 30 ביט. מערכת מתגי DTP2 במבוא ובמוצא מאפשרת להשתמש בו גם כאמצעי להארכת טווח של אותות בקרה ושל AV למרחק של עד 100 מטרים לכל נקודת קצה, וזאת על ידי שימוש בכבלי CATx מסוככים. ההתקן גם תומך במיתוג אוטומטי אמין וגם ביכולות של שילוב אודיו באות או חילוצו ממנו וכן הרחבת טווח באמצעות כבלים שזורים.

"סדרת IN1804 קובעת את הרף עבור התאמת ומיתוג וידאו באבחנה של 4K/60 4:4:4 עם איכות תמונה שאינה מתפשרת ועם תכונות מתקדמות. המתג החדש- IN1804 DI/DO הוא התשובה שמתכננים דרשו למתאם וידאו 4K/60 קומפקטי שמספק את הביצועים הגבוהים של כל הסדרה תוך שהוא מאפשר קלט DTP2 והארכת טווח אותות מוצא במארז יחיד שמאפשר גמישות מערכת מוחלטת", אמר קייסי הול, סגן נשיא למכירות ושיווק בחברה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG