(תמונה: Lifesize)

 

אחד ההיבטים הידועים ביותר של מחשוב הענן הוא חברות שמציעות פתרונות שונים כיישומים לשימוש לפי הצורך ותשלום בהתאם. כעת מציעה לייפסייז (Lifesize) פתרון מותאם משלה לעולם חדרי הישיבות עם תוכנית 'חדר לפי דרישה' (Room as a Serivce). הפתרון מאפשר ללקוחות לרכוש התקנים לבניית חדרי ישיבות עם יכולות לביצוע ועידות, כפתרון הכולל גם תמיכה, במחיר ניתן לחיזוי ועם עלויות ראשוניות נמוכות ביותר.

בלייפסייז מספרים שהלקוחות, באמצעות 'חדר לפי דרישה', יכולים לצאת ליישם את הפתרון תמורת תשלום דמי מנוי קבועים אשר יקנה להם את החומרה הנדרשת לחדר, שירות ענן, תחזוקה ותמיכה. לטענתה חברות שישתמשו בהצעה זו יוכלו להפחית את עלות הבעלות הכוללת שלהם, בהיבט של AV בחדרי ישיבות, ב-20-30% בשנתיים הראשונות ובכך להיות מסוגלים להפנות תקציבים להשקעה בחדשנות ובצמיחה העסקית.

"הארגונים המודרניים המצליחים ביותר מאמצים כיום שיתוף פעולה מבוסס וידאו כאמצעי התקשורת העיקרי. עם זאת, הארגונים בדרך כלל נוקטים גישה הדרגתית להשקעה בווידאו בגלל עלויות ההתקנה. עם השירות החדש של לייפסייז, אנחנו מגיבים לדרישת הלקוחות להאצת החדשנות בווידאו בכך שאנחנו מקלים על היכולת לחזות ולהתאים את ההוצאות בעת שהם משפרים את מרחבי ההיוועדות ואת חוויות המשתמשים", אמר מייקל הלמברכט, מנכ"ל לייפסייז.

השירות החדש שמציעה לייפסייז זמין בינתיים ללקוחות בארצות הברית ובאירופה, אבל בכוונת החברה להרחיב את הזמינות באופן גלובלי ממשי במהלך 2020. לפי החברה ארגונים יכולים לפרוס פתרונות שיתוף פעולה בווידאו מקצה לקצה בחדרי ישיבות באמצעות השירות החדש במחיר התחלתי של 99 דולרים לחדר, לחודש.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG