(תמונה: ATEN)

 

ATEN השיקה מתג KVMP חדש בשם CS1964 שמציע ארבעה חיבורי USB 3.0 יחד עם אפשרות לחבר שלוש תצוגות המבוססות על ממשק DisplayPort. המתג החדש כולל, בין השאר, גם את טכנולוגיית סנכרון הווידאו הקניינית של החברה, DynaSync, וכן מציע טכנולוגיית העברת נתונים מהירה בשם SuperSpeed. הנתונים יכולים לעבור בקצב של עד 5 גיגה-ביט/לשנייה על ידי שימוש ברכזת מובנית שמציעה שני חיבורי USB 3.1 Gen 1.

לפי החברה טכנולוגיית הסנכרון ששילבה במתג עוזרת לבטל לחלוטין בעיות של אתחול תצוגה וכן מציעה בחירה אוטומטית של רזולוציה מיטבית בעת מעבר בין מקורות תצוגה שונים. הבחירה בין המחשבים מתבצעת באמצעות כפתורי לחיצה, שימוש במקשים חכמים, עכבר, פקודות RS-232 וכן כוללת טכנולוגיה שתומכת בעד 15 הקשות מקשים בו זמנית מבלי לגרום לתקיעת המערכת ומבלי לגרום להופעת תווים מיותרים.

לפי החברה ניתן לשרשר כמה יחידות CS1964 זו לזו כדי ליצור תחנת תפעול אחודה שמאפשרת שיפור התפקודיות הארגונית ואת זרימת העבודה, וכאמור, תוך אפשרות להציג רזולוציה באיכות של עד 4K – עם 4096×2160 או 3840×2160 בקצב של 60 הרץ.

מבחר הכניסות ומספר המסכים הנתמכים מסווג את המערכת לשימוש עבור אלו שברשותם ארבעה מחשבים המתחברים לשלושה מסכים מודרניים, ובהתאם לכך לפי ATEN מדובר במתג שמתאים לשימושים במערכות קריטיות, ובעיקר חדרי בקרה וחדרי תמיכת לקוחות, מסחר וכדומה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG