החומרה של אקסטרון הממשק של זום (תמונה: Extron)

 

אקסטרון (Extron) הודיעה על שיתוף פעולה חדש שלה עם חברת זום (Zoom Video Communications) כדי להרחיב את יכולות הבקרה והשליטה שמציעה החברה לחדרים עם הממשקים של זום, תוך ששתי החברות מספקות יחד חוויית משתמש מתקדמת וקלת שימוש עבור שיחות ועידה, שיתוף וגם כאמצעי בקרה לשיטה ביכולות ה-AV של כל חדר ישיבות או מרחב התוועדות. המטרה של שיתוף הפעולה הוא לייתר את השימוש בהתקני מיתוג ייעודיים ולהציע בקרה נוחה באמצעות iPad של אפל (Apple) או לוח מגע של אקסטרון עצמה, ובכל מקרה לעשות זאת עם הממשק המוכר של Zoom Rooms.

"אנחנו מאוד שמחים לספק מגוון טכנולוגיות משלימות וניתנות להתאמה ללקוחות שאימצו את השימוש ב-Zoom Rooms. היכולת לשלב את קלות השימוש בתקשורת הוידאו של זום עם העוצמה של מערכות הבקרה של אקסטרון יביאו הזדמנויות יוצאות מן הכלל לקבלת החלטות בכל רחבי הארגון", אמר קייסי הול,סגן נשיא לשיווק ומכירות גלובליות באקסטרון לאחר החתימה על הסכם שיתוף הפעולה.

שיתוף הפעולה אמור להביא רמה חדשה של נוחות לשליטה מרכזית בכל התקני האודיו והוידיאו, התאורה, הווילונות ועוד, ולפי הצורך שנקבע עבור כל חדר. כן יאפשר שיתוף הפעולה לספק יחד עם GlobalViewer Enterprise לספק יכולות אנליטיקה וניהול, וכאמור תוך כדי חווית ממשק אחידה לכל שימושי המערכת.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG