Echo Touch, בקר התאורה החדש ממשפחת ה-Echo של ETC (תמונה: ETC)

 

ETC השיקה לאחרונה בקר תאורה חדש העונה לשם EchoTouch המבוסס על מסך מגע בגודל של 7 אינץ' שמיועד לעזור לשלוט במערכת התאורה במרחבי בידור קטנים ובחדרים מעוצבים. לפי החברה מדובר בהתקן אלגנטי במיוחד וקל לשליטה שיכול להשתלב במערכות הבקרה מסוג Unison Echo של החברה, לספק תמונת מצב של כל המוצרים של החברה ואת היכולת לשלוט בהם בנוחות, וכן לספק שליטה ישירה בהתקנות DMX/RDM ו-sCAN.

לפי החברה הבקר מתאים לשליטה בתאורה כמעט בכל סביבה קטנה החל משטחים קטנים לשימוש כללי בארגון, דרך יצירת תאורה מיוחדת ואף דרמטית למסעדות או מבואות של חדרי מלון, יצירת מבוא מזמין במיוחד במוזיאונים ועוד ועוד תרחישים דומים.

ב-ETC מספרים בנוסף שמנהלי אתרים יכולים לתכנת את המערכת באמצעות EchTouch כדי ליצור רצפי תאורה מיוחדים שיופעלו לפי אירוע או לפי תזמון מוגדר מראש וזאת באמצעות לחיצות על כפתורים ובקרות אחרות שמוצגות במסך באופן שמקל על הבחירה של האלמנטים.

מעבר לבקרות המגע הנוחות לשימוש מציע EchoTouch שלושה מצבי המתנה במטרה לשמור על המסך עצמו: תצוגה של לוגו מוגדר על ידי המשתמש, עמעום או החשכה מוחלטת.

בנוסף, גם ההתקנה אמורה להיות קלה והחברה מספקת את הבקר במעטפת בארבעה צבעים שונים כדי שיתאימו לסביבות שונות: קרם, אפור, לבן ושחור.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG