המיקוד של היצרנית Fanvil נמצא בעולמות טלפוני ה IP, בקרות כניסה ואינטרקומים, וגם היצרנית המובילה הזו היא חלק מהסל של בנדא מגנטיק בישראל 

Fanvil מפתחת ומייצרת טלפוני IP, בקרות כניסה ואינטרקומים כבר קרוב לשני עשורים. בתחום הטלפוניה שמענו מאליה שצ'רבן, מנהל המותג בבנדא מגנטיק על העוצמה של היצרנית. 

לדבריו, Fanvil מייצרת פתרונות בעלי תמיכה לסביבות מרובות בפרוטוקול SIP ואינה נעולה לסביבה אחת. חשוב ! עוד מוסיף אליה שרשימת התאימות מאפשרת את השילוב של המוצרים במגוון רחב של יישומים ושלבי הטמעה בארגון, מה שרומז על גמישות רבה ואם זה לא מספיק אז שווה להכיר את רשימת מוצרי הטלפוניה של Fanvil אשר כוללים בין היתר גם מכשירים עם מערכות הפעלה של אנדרואיד, מצלמה איכותית לביצוע שיחות וידאו ישירות מהשלוחה ועוד. 

אליה טוען שהיצרנית מאפשרת לסוגי המרכזיות השונות לקבל מענה מלא באמצעות הסל הרחב ואחד הדברים המעניינים באמת היא ההתבוננות הסקטוריאלית- ליצרנית פתרונות ייעודיים לתחומי המלונאות, המשרדי, החניונים ועוד. כל תחום נהנה ממכשירים הכוללים תכונות התואמות את אופי הפעילות הייחודי לו ולא פחות חשוב- כל העושר הזה מגיע לאתרי הלקוחות מאובטח וניתן להתאמה לארגונים ביטחוניים ו/או מחמירים. 

נשמע מעולה ! 


Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG