האינטגרציה המשופרת תאפשר למי שמשתמש במערכות Sharelink Pro להעביר אליהן תוכן משילוט דיגיטלי כאשר הן אינן בשימוש על ידי משתמשים ובכך לייתר את השימוש בנגן מדיה חיצוני.

תמונה - EXTRON

אקסטרון מציגה אפשרות חדשה לשיתוף תוכן שמקורו בשילוט דיגיטלי ישירות אל מכשירים מסדרת Sharelink Pro. מדובר בשדרוג בתשלום על גבי המערכת הקיימת ומרחיב את היכולות הקיימות.

השדרוג מתאים למערכות  1110 ShareLink Pro או ShareLink Pro 500 ומציג את התוכן מהשילוט הדיגיטלי בפורמט מבוסס HTML שמקורו בספקי צד שלישי לשילוט דיגיטלי כגון AppSpace או Seenspire. לדוגמה, אירועים, הודעות, מצב מזג האוויר והתנועה וכו'.

לאחר השדרוג, התצוגות אליהן מחוברות יחידות -ShareLink Pro יוכלו לשמש לשתי פונקציות שונות: עבודה משותפת על פרזנטציות של משתמשים כשהם מחוברים אליה והצגת המידע מהשילוט הדיגיטלי כשה sharelink אינו בשימוש. התצוגה שמתקבלת מהשילוט הדיגיטלי היא בעלת מראה חי ומרהיב באופן יוצא דופן.  

תמונה - EXTRON (rAVe pubs)

מערכות ה ShareLink Pro מאפשרות לכל אחד להציג תוכן ממחשבים, טאבלטים או טלפונים חכמים בצורה קווית ואלחוטית. הן תומכות בתצוגה סימולטנית מעד ארבעה מכשירים שונים, כולל מכשירים המחוברים ב-HDMI עם אופציה לחיבור בכבלים מסוג "TeamWork Show Me" של Extron לבחירה קלה של מקור האות. 

ניהול היחידות מתבצע באופן מרכזי באמצעות תוכנת "GVE – GlobalViewer" של אקסטרון לארגונים. אקסטרון לא מסרה את מחיר השדרוג (אותו יש להתקין על גבי כל מערכת בנפרד), אך ניתן למצוא את התכונות המלאות שהוא מציע בעמוד הייעודי שלו באתר שלה.

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG