זהו, זה סופי. שוק העבודה כבר לא ישוב להיות כפי שהיה. במרוצת החודשים האחרונים יותר ויותר מעסיקים ומועסקים, גילו את יתרונות (וחסרונות) העבודה המרוחקת וניתן לשער כי זוהי המגמה אליה צועד השוק. כשמזהים מגמה ברורה, נוצרות הזדמנויות רבות שמי שישכיל לנצל, יוכל לקצור את פירות ההצלחה תוך זמן קצר. 

תמונה מתוך אתר LENOVO

מי שמבין היטב את המגמה וזיהה לאן נושבת הרוח, הם צוותי הפיתוח ב-Lenovo שיצרו את ה- ThinkVision T27hv-20 כפתרון תצוגה אידיאלי לעבודה מרוחקת.  אז מה הופך אותו לשונה כל כך בנוף המסכים לעבודה מרוחקת? ובכן – החשיבה על צרכי המשתמש עד לרמת הפרטים הקטנים והמדויקים ביותר. 

תמונה מתוך אתר LENOVO

ה- T27hv-20 מגיע בגודל 27 אינצ' עם תצוגת 2K ומצלמת רשת מובנית המסוגלת להוציא וידאו באיכות 1080P. בנוסף, עבור כל אלו החרדים לפרטיותם וחוששים כי עלולים להשתמש במצלמה נגד רצונם, עינית המצלמה מגיעה עם תריס מובנה הניתן לשליטה ידנית.

מצלמה מובנית באיכות 1080 ומיקרופון מבטל רעשים

בכדי שהישיבה הבאה שלכם תתקיים ללא הפרעות, גם אם הילדים משחקים בחדר הסמוך, מצלמת המסך מגיעה, בין היתר, עם מיקרופון המצויד בטכנולוגיית ביטול רעשים, וספיקרים בעוצמת 3 וואט (בנוסף לכניסת אזניות כמובן).

אלמנט נוסף שהופך את הפתרון ליעיל במיוחד, נעוץ בעובדה כי זרוע המצלמה ניתנת לכוונון כך שניתן למקם אותה בצורה אנכית ולא רק אופקית. 

תמונה מתוך אתר LENOVO

המסך עצמו, מלבד רזולוציית 2k משדר בטכנולוגיה המפחיתה את כאבי העיניים הנגרמים מפליטת אור כחול ומגיע עם כניסות לחיבור רשת בתקן RJ-45, DP ו-HDMI בנוסף לכניסות USB רגילות וכניסת USB 3.2  מסוג C-Type בעוצמה של עד 90Wהמסך צפוי להגיע לרשתות השונות לקראת ינואר 2021 ומחירו יעמוד על כ-489 דולרים. 

 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG