סגר? בידוד? לא אם שואלים את החברים בסמסונג, אשר השכילו לנצל את החודשים האחרונים כדי לצאת עם הברקה- תערוכת ה-LED של סמסונג מזמינה מבקרים להגיע 24/7 ולחזות בפיתוחים האחרונים של החברה, מבלי שתצטרכו לקום מהכורסה!

תמונה מתוך אתר התערוכה: www.samsung.com/led/about-us/virtual-exhibition/

אז מה תוכלו למצוא שם? את העתיד. ברצינות, כמות הפיתוחים והחידושים בתחום ה-LED הוא אינסופי ובתערוכת התאורה של סמסונג החליטו להקל על המבקרים באמצעות חלוקה לאגפים שונים כשכל אחד מהם בוחן תחום אחר מ-א' ועד ת'. למזלנו, מאחר ומדובר בתערוכה וירטואלית, נחסך מכם השיטוט המייגע בין המסדרונות ויש ביכולתכם לנווט היישר לקטגוריה/אגף המועדפים עליכם. 

תמונה מתוך אתר התערוכה: www.samsung.com/led/about-us/virtual-exhibition/

בין האגפי התערוכה תוכלו למצוא אינסוף פתרונות תאורה ליבואנים, תאורת חוץ ותאורה תעשייתית, פתרונות תאורה חכמים, פתרונות תאורה חסכוניים, פתרונות תאורה קלים ליישום והדרך שבה הם מיושמים כבר היום וייושמו בעתיד בחיי המשתמשים ועוד. 

תמונה מתוך אתר התערוכה: www.samsung.com/led/about-us/virtual-exhibition

כלל ביתני התערוכה הוירטואלים מציגים באופן ריאליסטי את הפיתוחים האחרונים ומלווים אותם בהסברים טקסטואלים ובוידאו נלווה, לצד הדגמות מעשיות. אחד האגפים המרתקים בתערוכה הוא זה המתמקד בפתרונות תאורה לגידולים חקלאיים ומדגים כיצד באמצעות תאורת לד ניתן לשלוט בתהליך הפוטוסינטזה ולמעשה להאיץ הנבטה. 

אגף נוסף הוא זה המתמקד ברכיב ה-HUMAN  CENTRIC עליו כתבנו כבר בעבר, אשר מותקן במסכי LED ומסוגל לווסת את רמות המלטונין המיותר במוח כתוצאה מצפיה במסך ובכך לדרבן ולהאיץ עירנות או עייפות אצל הצופה. 

תמונה מתוך: www.samsung.com/led/about-us/virtual-exhibition

אז עד שנורשה לבקר בסוכות של אחרים, שווה לנצל את חופשת הסוכות להפוגה קלה ולקפוץ לביתן הוירטואלי של סמסונג בקישור הבא:
 www.samsung.com/led/about-us/virtual-exhibition

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG