שלושה פתרונות אחסון SSD חדשניים בנויים במיוחד על מנת להציע לגיימרים את הכלים הנדרשים לאופטימיזציה של סביבת המשחקים

תמונה - WD

ווסטרן דיגיטל מסייעת לגיימרים בהתאמת הגדרות התצורה והסתגלות לשינויים ולדרישות המגיעות מדור המשחקים החדשים, עם השקת שלושה מוצרי אחסון חדשים במסגרת סדרת WD_BLACK.  רשימת המוצרים האלה כוללת את כונן ה- NVMe מבוסס שבבי SSD הראשון המשלב את טכנולוגיית PCIe® Gen4, כרטיס הרחבה ניתן לאתחול מלא בטכנולוגיית Gen3 x8, ומארז Thunderbolt 3, המציע אופציות תאורה מנוהלות בסביבת RGB.

לדברי ג'ים וולש, סגן נשיא בכיר לפתרונות ללקוחות בחברת ווסטרן דיגיטל, "ככל שמפתחי משחקים פועלים על מנת לפתח כותרים מושכי עיין הדורשים ביצועים גבוהים יותר – לקוחות צריכים להצטייד בכלים הטובים ביותר על מנת להבטיח את הקצב הנדרש. פתרונות אחסון חדשניים בעלי ביצועים גבוהים חיוניים כדי לעמוד בדרישות התחום המשתנה בהתמדה. מוצרי WD_BLACK המעודכנים שלנו נבנו במיוחד כדי לאפשר לגיימרים לעמוד בסטנדרטים הגבוהים של משחקים עתידיים ופלטפורמות משחקים עתידיות. ביצענו אופטימיזציה של המוצרים האלה לא רק על מנת להציע יותר אחסון לגיימרים – אלא גם כדי לשפר את מכלול חוויית המשחקים."

סל מוצרי WD_BLACK החדשים כולל:

WD_BLACK SN850 NVMe SSD – מתוכנן כדי לנצל את הביצועים חסרי התקדים של טכנולוגיית PCIe Gen4, ועתיד לספק מהירויות קריאה-כתיבה של עד 7000/5300MB/s בדגמים בני טרא-בייט אחד. הדיסק בקר WD_BLACK G2 והאופטימיזציה המיוחדת למשחקים אינטנסיביים (אינו מיועד לסביבת NAS או לשרתים) יהפכו את WD_BLACK SN850 NVMe SSD למוצר מיטבי עבור גיימרים, דבר שיאפשר להם ליהנות מביצועי שיא במחשבים האישיים. הוא מקצר את הזמן הנדרש לטעינת משחק, ומעביר קבצים מהר יותר מדור הדיסקים הקודמים – בעזרת טכנולוגיה חדשה לחלוטין של זיכרון מטמון (cache). מעבר לביצועים הגבוהים, WD_BLACK SN850 NVMe SSD מציע גם ניהול משופר של תורי נתונים, התורם לחוויה חלקה יותר של טעינת יישומים ומשחקים. WD תציע אופציה למארז אגן בעל יכולות פיזור חום – heatsink  – התורם לקיצוץ העומס התרמי. WD_BLACK SN850 NVMe SSD ללא heatsink   יהיה זמין בנפחים של 500GB, 1TB ו- 2 טרא-בייט, במחירים של החל מ- $149.99.

 
SN850 - תמונה - WD

כרטיס הרחבה WD_BLACK AN1500 NVMe SSD: לגיימרים המעוניינים בביצועי הדור הבא במסגרת מערכות מהדור הנוכחי, מציע כרטיס ההרחבה "תקע-ושחק" יכולת אתחול ישירות מהכרטיס עצמו, ואחד מפתרונות האחסון המהירים ביותר בסביבת PCIe Gen3 x8 הזמינים כיום בשוק. שני כונני SSDs פנימיים, טכנולוגיית RAID 0 וממשק PCIe Gen3 x8 מאפשרים לגיימרים ליהנות ממהירויות כתיבה של עד 6500 MB/s ומהירויות כתיבה של עד 4100MB/s בדגמים בני 2 ו- 4 טרא-בייט. כך, ניתן ליהנות ממהירות משחקים גבוהה – ולקצר את זמני ההמתנה. תאורת RGB ניתנת להתאמה (בסביבת חלונות בלבד) משלימה את חוויית המשחקים – ואגן פיזור חום המשולב בכרטיס נאבק בעומס התרמי, על מנת להבטיח את הביצועים הטובים ביותר. הכרטיסים החדשים זמינים בנפחים של 1,2 ו- 4 טרא-בייט, במחירים של החל מ- $299.99.

AN1500 - תמונה - WD

WD_BLACK D50 Game Dock NVMe SSD היא תחנת עגינה קומפקטית בעלת ביצועים גבוהים בעיצוב המשלב מפזר חום מתקדם – ההופכת כל מחשב נייד התואם לתקן Thunderbolt 3 לתחנת משחקים משולבת. זהו פתרון אופציונלי לגיימרים המעוניינים לעדכן את תצורת המערכות שלהם, המציע מהירות גבוהה במיוחד בעזרת טכנולוגיית NVMe, קיבולת גבוהה יותר למשחקים, וריבוי יציאות להתקנים חיצוניים – כשהכל מוזן בכבל Thunderbolt 3 בודד. WD_BLACK D50 Game Dock NVMe SSD משלב בקרי RGB הנשלטים בעזרת לוח המחוונים של WD_BLACK Dashboard (בסביבת חלונות בלבד). WD_BLACK D50 Game Dock NVMe SSD זמין בנפח של 1TB, במחיר של $499.99. אופציית אחסון שאינה בסביבת SSD, בדגם WD_BLACK D50 Game Dock, זמינה במחיר של $319.99.

 
D50 - תמונה - WD

זמינות :

WD_BLACK SN850 NVMe SSD ללא פיזור חום צפוי להיות זמין בסוף החודש. 

WD_BLACK SN850 NVMe SSD עם פיזור חום יהיה זמין ברבעון הראשון של 2021.

כרטיס WD_BLACK AN1500 NVMe SSD Add-in-Card זמין לרכישה באמצעות משווקים, מפיצים ומשלבי מערכות. 

WD_BLACK D50 Game Dock ו- WD_BLACK D50 Game Dock NVMe SSD ניתנים להזמנה מוקדמת באמצעות משווקים, מפיצים ומשלבי מערכות.

לישראל, המוצרים צפויים להתחיל להגיע מחודש דצמבר הקרוב.

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG