פתרון האירוח של LG מציע חווית לקוח פרמיום עם תוסף בידור משודרג לחדרי האורחים וניהול תוכן משודרג למנהלי המערכת. 

LG ונטפליקס הפכו באופן רשמי לשותפות כשהחזון המשותף הוא לתמוך בשירות הזרמת הווידאו המוביל בעולם על גבי מסכי LG בבתי מלון עם מערכת ההפעלה שלה הWebOS 5.0  וניהול מרכזי דרך ממשק הניהול המתקדם של  LG (Pro:Centric Direct).  כל מלון וכל מיישם מערכות (אינטגרטור) יוכל מעתה לספק שירותי גישה לנטפליקס בצורה נוחה ובטוחה וליהנות מהתכנים האהובים על האורחים בזמן שהייתם בחדר המלון.

שירותי נטפליקס משולבים על גבי מסכי LG בבתי מלון מאז 2017 אך זמינותם היתה מוגבלת דרך מספר מצומצם של מיישמי מערכות, עד עכשיו. תודות לשיתוף פעולה הדוק בין LG  ונטפליקס יוכלו מלונות נוספים ברחבי העולם להציע לאורחיהם את שירותי הזרמת הווידאו הנפוצים וליהנות מתהליך התקנה ייעודי ומהיר יותר ליישום זה. 

מסכי LG לתחום המלונאות מופצים עם מערכת ההפעלה WebOS 5.0 ומערכת הניהול- Pro:Centric Direct המאפשרת למשתמש הקצה בבית המלון לנהל את שירות הזרמת הווידאו ללא צורך בהתמחות כאשר העדכונים השוטפים יתווספו באופן אוטומטי ושקוף למפעילים עם שחרורם. 

 

האורח במרכז

ניהול מופשט מגיע גם לאורחים וכל שעליהם לעשות יהיה להתחבר ליישום עם שם משתמש וסיסמא באופן חד-פעמי עד אשר יבצעו תהליך עזיבה (Check-out), אז תמחק המערכת את פרטיהם באופן אוטומטי כדי למנוע כל פגיעה בפרטיות המשתמש או באבטחה.

מערכת הבידור המושלמת מבית LG עם מערכת ההפעלה WebOS 5.0 ומערכת הניהול Pro:Centric Direct מביאה ערך מוסף לבתי המלון והאורחים, ומייצרת חווית פרמיום בלתי נשכחת, אינטראקטיבית ומותאמת ללקוח, בהפעלה פשוטה וניהול מערכת ללא תחרות. אחרי השנה הזו מגיע לנו. 

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG