שנה חמישית שאנחנו מסקרים את תעשיות ה AV והמולטימדיה המקצועיות בישראל, וכמה כייף לפגוש את כל השמות הגדולים שבה לצד מותגי המחשוב המוכרים לכל מנמר ועוד במקום הכי מתאים

מומחי פאנל AV (צילום AVM)

את הפוסט הזה חייבים להתחיל עם תודה גדולה ליהודה דביר וחיים כהן, דמויות ותיקות ומוכרות בענף עם רצון אמיתי להגדיל ולהשביח את הערוץ בלי לחסוך מעצמם אתגרים, בדרך לבניית מודעות ושיח מקצועי. ואם במהלך השנים לא מפסיקים לדבר על ה'התקרבות' של עולמות ה IT וה AV, נראה שאין מקום מתאים יותר להמחיש את המגמה ולסייע לקדם את מערכת היחסים הזו מאשר האירוע השנתי של בינת. 

במהלך הימים הבאים נעלה כאן לאתר סקירה מעמיקה של שלושת הפאנלים המקצועיים שהתקיימו באירוע. בשלושת הפאנלים (VC, AV, Displays) השתתפו נציגים מהתעשייה שהופכים להיות חלק מנוף האירועים המקצועיים בישראל והעניין הכי מרכזי מתוך הפאנלים הללו הוא השיח על מתודולוגיות, מגמות והשפעות, ולא רק על טכנולוגיות. 

פאנל Displays
מומחי פאנל Displays (צילום AVM)

בשנים האחרונות זכינו להכיר ולכתוב על עשרות מהדמויות בתעשייה, החל מנציגי היצרנים השונים המתמודדים בכבוד עם התחרות המקומית, דרך חברות האינטגרציה המגייסות מנהלים ושיטות עבודה חדשניות. המפיצים, היועצים המקצועיים, חברות ניהול פרויקטים ואפילו אדריכלים ומעצבים, אבל הכי חשובים- לקוחות הקצה שמתחילים להכיר, ללמוד ולשאול את השאלות הנכונות. 

שפה חדשה

נראה שהתעשייה שלנו רק צומחת ופולשת לתחומים נוספים תוך שהיא מאלצת את השחקנים להמשיך ולהמציא את עצמם כל פעם מחדש. ובמציאות שבה רוב הפתרונות מכסים אחוז גבוה ממימושים של ארגון ממוצע, ה"קרב" הוא על תפיסות ניהול. הרי בכל זאת מישהו צריך להצביע ולבחור יצרן X ולא Y. 

אם היינו צריכים להגדיר את הקטר של התעשייה, כנראה שהיינו הולכים על הארגונים הגלובליים בעלי נוכחות מקומית. הם אלה שמכתיבים את הטון ובאג'נדה שלהם מופיעות מילים כמו סטנדרטיזציה, חדשנות, חווית משתמש ועוד מילים גדולות. אם מעמיקים מעט, מגלים שארגונים אלה מצטיידים בהתאם לתפיסות ניהול מעודכנות, מדדים ברורים ועוד מיני פרמטרים שלא כל ארגון יכול (או צריך) להרשות לעצמו. 

פאנל VC
מומחי פאנל VC (צילום AVM)

התובנה היא שעם הכניסה של עולמות ה AV למחלקות ה IT, האתגר של התעשייה שלנו יהיה להבין את דפוסי החשיבה על מנת להגדיל את ההכנסות מהפתרונות שהיא משווקת (רמז – ROI). אנחנו כמובן נמשיך לעקוב אחרי הרכישות והמיזוגים, סיפורי הלקוח, האנשים הנפלאים שמאחורי השמות המסחריים ולגדול יחד איתכם. בינתיים, נהנינו מאוד להיות עדים לעוד אבן דרך חשובה ומשמעותית באירוע שמשלב את כל העולמות.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG