מתג 4×2 חדש עם תמיכה בכניסת תכנים באמצעות USB Type-C (תמונה: Atlona)

 

תקן חיבורי ה-USB Type-C כבר השתלט מזמן על שוק הטלפונים החכמים, ונראה שהוא משתלט די מהר גם על שוק המחשוב האישי. כעת הוא מגיע גם לתחום ה-AV באופן טבעי: אטלונה (Atlona) הציגה מטריצת מתגים חדשה בסדרת ה-Omega שלה בשם AT-OME-MS42 שאחת מכניסות הקלט שלו מבוססת על התקן החדש – גם בגלל שהתקן החדש מאפשר העברת נתונים בקצב מהיר יותר פי כמה.

המטריצה החדשה, כפי שניתן להבין משמה, מציעה מיתוג של 2×4 ומאפשרת העברת תכנים באיכות 4K כנהוג כיום בשוק. לפי החברה היא מיועדת לשימוש בחדרי ישיבות, בחדרי ועידה וגם באולמות הרצאה. מעבר לכניסת ה-USB Type-C אפשר לחבר תכנים גם באמצעות חיבור DispayPort כשיש גם שתי כניסות HDMI. שתי היציאות שמציעה המטריצה הן בתקן HDMI וה-HDBaseT. המטריצה מגיעה גם עם תצוגת שליטה מובנית וכן אפשרות לחבר הרחבות באמצעות חיבורי USB.

את החשמל עבור AT-OME-MS42 אפשר לספק מרחוק באמצעות חיבור HDBaseT או באמצעות מטען מקומי שנמכר בנפרד ואותו מחברים לכניסת ה-USB Type-C – וכן, זה ממש כמו בטלפונים. באמצעות הרחבות ניתן לחבר אותה לעד שלושה מחשבים מארחים בו זמנית, וכן לשני התקנים היקפיים כולל מצלמה, מיקרופון, רמקול, וגם מקלדת ועכבר.

המטריצה תומכת ב-HDCP 2.2 ודגימת הווידאו ביציאה היא בתצורת 4:2:0 באיכות 4K ובתדר רענון של 60 הרץ, אך ניתן גם להפחית את רזולוציית היציאה ולהתאים אותה עד לאיכות של 1080 פיקסלים בקצבים של 60, 30 ו-24 הרץ בהתאם לאיכות התצוגה בקצה. היא יכולה להעביר נתונים ללא הגברה למרחק של עד 100 מטרים.

את הפרטים המלאים ניתן למצוא כאן.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG