במסגרת מדור AVmeeting מבקר צוות פורטל האודיו – וידאו AVmaster  מבית אנשים ומחשבים בחברות המובילות בשוק ה-AV בארץ ומביא לכם מדי שבוע בשורות ועדכונים ישירות מהיצרנים, האינטגרטורים והספקים המובילים בשוק האודיו וידאו בארץ.
הפעם התארחנו במשרדי חברת טכום אלקטרוניקה (Tecom Electronics) בראש העין לשיחה עם מנהל החברה אביב ברוסילובסקי.

שלום אביב, ידוע שטכום התחילה בתור חברת IT, איך התבצע המעבר שלכם לעולם ה-AV ובפרט לנישה הספציפית של עמדות מרצה אורקוליות בה אתם עוסקים?

עמדות המרצה של טקום אלקטרוניקה
עמדות המרצה TecPodium של טכום אלקטרוניקה

אכן כן, טכום אלקטרוניקה החלה כחברת מחשוב בשנת 1996. בשנת 2001 עשינו מעבר הדרגתי לעולם הפודיומים, פתרון אשר בשעתו נקרא "הכיתה החכמה". באותה תקופה הייתה רווחת מאד התפיסה, ובמידה מסויימת גם היום, שהפודיום איננו על תקן של מוצר מוגמר All in one, אלא חיבור בין מספר קומפוננטים שרוכשים באופן עצמאי כגון: מסך, מחשב, מגבר, מיקרופון, DVD, מקרן וכו' אשר מחברים את החוטים ביניהם והופ..קיבלנו פודיום.

אנחנו היינו החלוצים של התפיסה בארץ הרואה בפודיום מוצר All in one הכולל שליטה על כל מערכות האודיו וידאו, השליטה והבקרה. יש מעט מאד יצרנים בעולם שהם יצרנים מקבילים אלינו, זהו שוק מאד נישתי.

מהו קהל היעד שלכם?

המוצרים שלנו מתאימים לכיתות לימוד, חדרי הדרכה ובעצם למי שזקוק לסביבת עבודה ידידותית וקלה להפעלה שאינה מצריכה איש מקצוע ייעודי לתחזוק ותפעול. מוצרי טכום אלקטרוניקה מספקים סטנדרט אחיד כך שמרצה שעובר מכיתה לכיתה משתמש באותו הממשק ואינו נדרש לפתור סוגיות טכניות המכבידות על הרצאתו. בין אם מדובר במרצה צעיר או מבוגר, בעל אוריינטציה טכנולוגיות או לא, השורה התחתונה של טכום היא תפעול קל וידידותי לכל משתמש. בחדרי לימוד ממוצעים במוסדות ההשכלה אשר רוכשים את מוצרינו יש כ 20 מרצים שונים ביום אשר מתחלפים ביניהם ומכאן החשיבות הרבה שאנו מעניקים לפשטות התפעול, האינטואיטיביות והידידותיות של הפודיומים.
משנת 2004 יצאנו לחו"ל עם פתרונות החברה והיום טכום אלקטרוניקה מוכרת בכ 40 מדינות. 80% מהייצור שלנו הוא לייצוא ובמספרים מדובר באלפי עמדות.

מה החיסרון של מוצרי ה-Custom לעומת המוצר המובנה?

כאשר לקוח מסויים פונה לאינטגרטור שייצר לו עמדה, הוא צריך להתחיל את כל התהליך מחדש. כל פודיום המיוצר בנפרד הוא מוצר חדש. לעומת זאת, הפודיומים של טכום נמצאים באלפי אתרי לקוחות, כלומר מיליוני שעות עבודה מצטברות אשר חוסכות מהלקוח אינטגרציה ותכנון. המוצרים שלנו הם תוצר של 12 שנות פיתוח, אינטגרציה ושיפור בלתי פוסקים.

טקום אלקטרוניקה פודיומים ועמדות מרצהטקום אלקטרוניקה פודיומים ועמדות מרצהיחד עם זאת, אנחנו יודעים להתממשק עם כל מוצר או מקרן הקיימים בשוק. יש מקרים בהם אנו משלבים במוצר שלנו רכיבים נוספים על פי בקשת הלקוח אולם ברוב המוחלט של הפרויקטים הלקוחות בוטחים בנו ומיישמים את מוצרי הסטנדרט של טכום תוך הבנה שוותק וניסיון של שנים כה רבות לצד חדשנות טכנולוגית עדיפות על הרפתקאות אחרות. בטכום מייחסים חשיבות לגודל הפודיום ולמסה שלו. המוצרים עשויים אלומיניום, מתכת וברזל על מנת לספק מראה אסתטי ולתת ללקוח מוצר איכותי ועמיד לאורך זמן.

האם אתם מחזיקים משרדים מחוץ לישראל?

טכום מוכרת לדילרים בארה"ב. מדובר בחברות ענק בנות 250 – 300 עובדים, אשר גם נותנות את התמיכה ללקוחות הקצה לאחר שקיבלו מאיתנו הכשרה והסמכה. לאחרונה רכש חיל האוויר הניגרי פודיומים של טכום באמצעות אחד הדילרים שלנו ובשוטף אנו מספקים את הפתרונות שלנו למוסדות האקדמאים המובילים בארה"ב.
טכום גם מעסיקה אנשי מכירות בחו"ל אשר מבצעים פריסייל. בישראל אנחנו עובדים ישירות מול הלקוחות.

קראנו וחווינו כאן בביקור את עמדת "טקפודיום פריזנטר", מה תוכל לספר לנו על הרקע של המוצר הזה?

טק פודיוום פריזנטר של טקום אלקטרוניקהבמהלך פעילותנו נתקלנו בסוגייה הנזקקת לפיתרון: בראש ובראשונה בעיית הפרשי הגבהים. הסברנו קודם לכן, שבחדר הרצאות ממוצע בו אנו מתקינים את המוצרים שלנו, עוברים מדי יום עשרות מרצים. חלקם נמוכים יותר, חלקם גבוהים יותר ומקצתם נכים על כסאות גלגלים.  בחו"ל יש דרישה להתאים את המוצרים לנכים, לא על הנייר אלא בפועל ולכן הפתרון שלנו מספק עמדת מרצה ניידת בעלת כיוון גובה חשמלי בלחיצת כפתור.  עמדת המרצה TecPodium Presenter מאפשרת כתיבה ישירה על גבי המסך ללא צורך לגשת ללוח, זאת באמצעות מסך הכתיבה הייחודי שלה. התוכנה הפשוטה מאפשרת הוספת הערות, הצגת מסמכים, תמונות, אינטרנט, סרטים ועוד.

 

 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG