ALBA, הפירוש של בלאק נובה ללוחות פיקוד מודרניים (תמונה: Black Nova)

 

בלאק נובה (Black Nova) הכריזה ב-ISE 2019 באופן רשמי על סדרה חדשה של לוחות מקשים לפיקוד ושליטה בשם ALBA, אותה היא מכנה פירוש מודרני, מסוגנן וחדשני לתחום.

לפי החברה מדובר בלוחות שמספקים חוויית משתמש ייחודית ואלגנטית במיוחד עם עיצוב חדשני, שילוב חומרים מורכבים ועם דגמים שמתאימים היטב לכל סביבת הטמעה, ולכל סגנון.

הלוח מגיע בתצורה של 2, 4 או 8 כפתורים, בכמה צבעים ובגימור מסוגנן המבוסס על מתכת או זכוכית. הכפתורים גדולים, נוחים להפעלה, מציגים את התפקוד באופן ברור וקל להבנה, וניתן לבחור האם לחרוט בהם טקסטים או צלמיות שמתארות את הפעולה. הכפתורים צמודים היטב זה לזה, ואין חריגות מפני השטח.

כל לוח הוא בגודל של 102×95 מ"מ, כשהעובי של הלוח הראשי עומד על 9 מ"מ. החברה מציעה אותם עם ממשקים פיזיים המתאימים לחיבור RS-485, חיבור אלחוטי או KNX TP כך שבעצם ניתן לחבר אותם לרשת 220 וולט רגילה, אבל גם לרשתות מתח ישיר של 24 או 30 וולט. לפי החברה הלוחות גם מציעים עמידות בתקן ההגנה IP20.

הסכם אסטרטגי

במקביל הכריזה בלאק נובה על חתימת הסכם אסטרטגי עם קרסטרון (Crestron) כך שכל מוצרי לוחות הפיקוד והמקשים שלה יתמכו באופן מלא בקישוריות שמציעה קרסטרון. הלוחות שלה קיבלו את האישור Crestron Connected Devices שמצביע על כך שהם מתאימים לחיבור קל וישיר לכל מערכת של קרסטרון באמצעות Cresnet, עם הרשת הגמישה המבוססת על 4 כבלים המאפשרים תקשורת דו צדדית, ותמיכה ב-24 וולט מתח ישר עבור כל ההתקנים המחוברים לרשת.

מעבר לסדרת ה-ALBA תתאים החברה לשימוש ברשתות קרסטרון גם את הסדרה המינימלסטית ANY ואת הסדרה המורכבת יותר, המציעה עד 12 כפתורים, שנושאת את השם ARIA.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG