תוספות נדרשות לפתרון מנוסה ופופולארי Coalesce Professional (תמונה: Black Box)

 

Coalesce Professional, מערכת התצוגה האלחוטית המשולבת של בלק בוקס (Black Box), התחילה להימכר באופן רשמי. מדובר בפתרון חדש עליו הכריזה החברה לאחרונה המוסיף תפקודים ל-Coalesce Meeting Place Edition ונחשב לאחד הפתרונות הפופולאריים של בלק בוקס בתחום הזה של השוק. Coalesce Professional משלב בתוכו גם יכולות של שיחות וידאו, תמיכה בצפייה מרחוק, יכולת התאמה של תצוגת מסך הפתיחה והנעילה וכן ניהול ופריסה ממקום מרכזי אחד.

שלא כמו פתרונות תצוגה אלחוטיים אחרים, Coalesce Professional אינו מסתמך על חיבור דונגלים אלא על התחברות באמצעות פורטל רשת, כשמשתתפים בישיבה מרחוק ניתן לאפשר שיתוף פעולה בזמן אמת באמצעות עריכת מסמכים היושבים בענן. תהליך ההתחברות לישיבה אינו זקוק להתקנה כלשהי ומבוסס, כאמור, על התחברות מבוססת רשת בלבד. עם זאת, בכל עת שמחוברים לישיבה ניתן להוריד את המסמכים הקשורים אליה.

ההתחברות לישיבה ו/או למצגת מכילה גם רכיבי אבטחה בפרוטוקול רב שכבתי עם הצפנה מבוססת PIN, כך שניתן להתחבר באמצעות דפדפן גם כשלא מחוברים לרשת הארגונית, כולל ממקומות ציבוריים חשופים יותר, וזאת מבלי לפגוע באבטחה ובשמירת הסודות המקצועיים של החברה.

"חברות לא מבזבזות את הזמן של קבוצות העבודה שלהן בפגישות ללא קץ שמפיקות מעט מאוד רעיונות שמובילים לפעולה. הן מציידות את הצוותים שלהן בטכנולוגיה שקופה וזורמת שגורמת לכל פגישה להיות חשובה. אנחנו מביאים את Coalesce Professional לשוק עם התכונות שהלקוחות שלנו ביקשו כדי שיעזרו לייעל את שיתף הפעולה של הצוותים שלהם מכל מקום", אמר ג'וש וויטני, סגן נשיא בכיר בבלק בוקס.

פתרונות בלאק-בוקס משווקים בישראל על ידי חברת ש.א מערכות.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG