אומרים שהצעירים של היום מבינים רק אימוג'ים ואפילו שהשפות המדוברות הולכות ומדלדלות, אבל מסתבר שבכל מה שקשור לשיחות וועידה, דווקא העובדים הצעירים שנולדו החל משנות ה-80 ואילך (דור המיליניום) הוא זה שמעדיף אותן, לפחות על פי סקר של חברת התקשורת Polycom

לפי הסקר, יותר צעירים בני 25-34 אמרו שאין להם בעיה לנהל שיחת וועידה עסקית כשהם עובדים בגינה (21% לעומת 15% מבני הגילאים 45-54), נוסעים במונית (23% לעומת 2% בלבד מאלו בגילאים 55 ומעלה) או נוסעים ברכבת (28% לעומת 14% בגילאים 45-54). גם באופציה הכי פחות פופולארית, בזמן נסיעה באוטובוס, היה קיים הבדל משמעותי (15% לעומת 8% בקבוצות הגיל 34-44).

עוד סימן לכך שבני דור המילניום מרגישים נוח יותר לעבוד בצורה זו אפשר למצוא באנקדוטה המשעשעת בסקר, שבדק בין היתר כמה מהם עסקו בפעילות כמו אכילה או שתייה בזמן השיחה: מסתבר שלא פחות מ-22% עשו זאת, לעומת 4% בלבד בקרב בני 55 ומעלה.

בנוסף, בני דור המילניום הם אלו שיש להם את הסיכוי הטוב ביותר לסגור עסקה דרך שיחת ועידה ו-18% הצליחו בכך לעומת 5% בלבד בקרב בני 45-54.

מקור - Polycom

טים סטון, אחד ממנהלי השיווק הכלל עולמיים בפוליקום הגיב על תוצאות הסקר והוסיף שבאנגליה כוח העבודה נעשה יותר מותאם למכשירים הניידים (המובייל) וסביבות העבודה נעשות יותר גמישות, כאשר שני שליש מן העובדים עובדים מרחוק לפחות פעם אחת בחודש. לדבריו, בני הדור הזה מצפים מהמעסיקים שלהם לספק להם כלים לתקשורת שיתופית שיאפשרו להיות להם יעילים בכל מקום בו הם נמצאים, פעילות שהם מצטיינים בה.

פוליקום פרסמה מוקדם יותר השנה (בחודש מרץ) סקר נוסף שעסק ספציפית בסביבות עבודה גמישות בשנים עשר מדינות שונות (לא כולל ישראל). ניתן להוריד את הסקר מהאתר הראשי של החברה באנגליה.

Share.

בעלים ויזם של קוקה אינטראקטיב - מיתוג, פתרונות ושיווק באינטרנט.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG