הסניף המקסיקני של החברה פיתח מערכת מיוחדת שמבצעת משלוחים מהירים על גבי אופנועים לנהגים המבלים שעות ארוכות בפקקים. ולא, זו לא מתיחה 

מקסיקו נחשבת למדינה בעלת פקקי התחבורה הגרועים ביותר בעולם ותושביה מבלים כחמש שעות כל יום בפקקים. רשת המזון המהיר ברגר קינג החליטה לנצל את ההזדמנות ולהציע גרסה משלה לשרות של "עצור וסע" באמצעות מה שהיא מכנה "הוופר של פקקי התנועה". בעזרת טכנולוגיית GPS מיוחדת, היא משגרת אופנועים מהירים אל הפקקים הסתומים ביותר ואלו מחפשים קונים פוטנציאלים או מבצעים משלוחים לנהגים שהזמינו משלוחים מראש.

כל נהג שנרשם לשרות ומוריד את האפליקציה יכול לבצע הזמנה קולית ולראות את זמן ההגעה המשוער על גבי שלטי חוצות מיוחדים שהוצבו לצידי הדרך. המערכת יודעת מהיכן בדיוק לבצע את המשלוח המהיר ביותר באמצעות זיהוי של אזורי חלוקה בטווח של 3 ק"מ מהסניף. 

ברגר קינג מדווחת על כך שהצליחה להגדיל את ההזמנות שלה ב-63% ואת שיעור הורדת האפליקציה ב-44% (בין היתר באמצעות פרסומות בוויז), מה שהפך אותה לאפליקציית המזון מספר 1, לפני המתחרה הישירה מקדולנד'ס, דומינוס וסטארבקס. בשלב הבא החברה מתכוונת להביא את השירות לערים פקוקות נוספות ברחבי העולם: לוס אנג'לס, שנחאי וסאו פאולו.

והשאלה שנותרה היא האם בקרוב נוכל גם אנחנו לקבל משלוח פיצה חם ולוהט או רול סושי כאשר אנחנו מבלים בשיא הפקק באיילון?!

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG