מערך אחד של 8 מיקרופונים ו-2 רמקולים. AM-CF1 של TOA (תמונה: TOA)

 

TOA, בגרסה האירופאית שלה (TOA Electronics Europe), הודיעה על השקה בפועל של AM-CF1 עליו הכריזה מוקדם יותר השנה. מדובר בהתקן אחד שמציע שילוב של מיקרופונים ומקרן קול להתקנה נוחה ולכיסוי אודיו מלא של כל החדר באיכות שלפי החברה, מבטיחה שכל הקולות נשמעים טבעיים לחלוטין, בדיוק כמו בעת שיחה בחדר.

AM-CF1 שמכיל 8 מיקרופוני אלומה וכן שני רמקולים אקטיביים לצורך שימוש בשיחות וועידה המבוססות על חיבור אינטרנטי. המוצר בעל יכולת התמקדות בדובר בפועל באמצעות מעבד אותות דיגיטלי שפיתחה החברה, ותוך שיפור האיכות הקולית על ידי שימוש במנגנוני ביטול הדהוד והפחת רעשים אוטומטית. בנוסף הוסיפה החברה חיווי ויזואלי בחלק הקדמי של ההתקן שמאפשר לראות את הכיוון של המיקרופונים, וכן כניסה למצב השתקה.

ההתקן מגיע עם חיבור USB מובנה המאפשר לחבר מצלמה לצורך שימוש בוועידות וידאו, והוא תומך ברוב יישומי התקשורת כולל Teams ו-Skype for Business של מיקרוסופט (Microsoft), ב-WebEx של סיסקו (Cisco) ועוד. כל ההגדרות וההתאמות מבוצעות באמצעות ממשק דפדפן באופן אינטואיטיבי לחלוטין.

המכשיר מיועד להתקנה על הקיר והוא מוצע בצבע שחור ולבן כדי לאפשר התאמה טובה יותר לסביבת העבודה המבוקשת כשלפי החברה גודל החדר המיטבי לשימוש ב-AM-CF1 הוא 6×6 מטרים, ועבור ישיבה בת ארבעה עד שמונה משתתפים.

 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG