לוח מדיה חכם שמשתלב אל תוך מסך ליצירת תצוגה דיגיטלית (תמונה: ComQi)

 

קום-קי (ComQi), חברת בת של יצרנית המסכים AUO, פיתחה פתרון חדש ליצירת תצוגות דיגיטליות בלתי מוגבלות וחכמות שלפי החברה יכול לחסוך פשרות רבות עבור הלקוחות בעת בניית התצוגות.

הפתרון מבוסס על ארכיטקטורת ה-SDM החדשה של אינטל (Intel). קום-קי פיתחה כרטיס על סמך ארכיטקטורה חכמה זו, Smart Display Module, שאותו ניתן לשלב בתוך תצוגות ה-LCD המסחריות של AUO כדי שישמש כנגן מדיה מובנה חכם. מעבר לכך, מאחר והוא משתלב ככרטיס בגודל של כרטיס אשראי, קל להחליפו באחר לפי הצורך – בין אם לצורך שדרוג או לצורך תיקון.

עם ההשקה מציעות AUO וקום-קי את המודלים החדשים עבור תצוגות סטנדרטיות בגדלי מסך של 43 ו-55 אינץ', ועבור תצוגות קיר וידאו עם מסכים בגודל של 46 ו-55 אינץ'. מערכת ההפעלה שהוטמעה בכרטיסים היא הפצת אובנטו (Ubuntu), מהפצות הלינוקס הפופולריות ביותר, והיא מוכנה להרצה מול פלטפורמת ניהול התוכן EnGage של קום-קי עצמה.

לפי קום-קי התועלת העיקרית של שילוב כרטיס ה-SDM במסכים היא כאשר מדובר במחשבי PC זעירים, שיוצרו בהתאמה לשימוש המסחרי הספציפי עם אפשרות להתקנה של לינוקס, Windows ואנדרואיד, כשבכל מקרה קיימת תאימות מלאה למערכת ניהול התוכן של החברה. מעבר לכך, טוענים בחברה, השילוב של כרטיס בתצורה הזו חוסך בעלויות באופן ניכר לעומת התקנה של נגן מדיה חיצוני, גם בגלל הצורך בחיבור חשמל יחיד למסך ולא יותר.

"יותר ויותר תצוגות חכמות לכאורה נכנסות לשוק השילוט הדיגיטלי, ולמרות שתמיד אהבנו את העיצוב הפשוט ואת החיסכון בעלויות שמגיע עם מסכים בהם יש נגן מדיה מובנה, תמיד חששנו ממספר מגבלות כדוגמת השבתת התצוגה במקרה של תקלה בנגן המדיה, לעיתים לפרקי זמן ממושכים. עם תצוגות ה-SDM של AUO אנחנו מצמצמים באופן ניכר את זמן השבתה כיוון שאנחנו פשוט צריכים להחליף כרטיס במקרה של תקלה", אמר סטוארט ארמסטרונג, נשיא הקבוצה ומנהל הכנסות ראשי בקום-קי.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG