מדידה למיטוב מודעות דיגיטליות – הנגן של ברייטסיין עם בלופוקס (תמונה: BlueFox.io)

 

ברייטסיין (BrightSign), ספקית נגני המדיה המובילה לשוק השילוט הדיגיטלי, חתמה על הסכם עם בלופוקס (BlueFox.io) לפיו היא תשלב בנגני המדיה את פתרון מדידת הקהל שמציעה בלופוקס. השימוש בכלי יאפשר מדידה בזמן אמת לצורך מיטוב המסרים המוצגים ללקוחות באמצעות השלטים, תוך שיפור משמעותי – כך נטען – בהחזר על ההשקעה בשילוט.

הכלי שמציעה בלופוקס מאפשר למדוד את הקהל שנמצא בתנועה רגלית באמצעות אותות ה-WiFi הנפלטים ממכשירי הטלפון החכם של האנשים. כל נגן של ברייטסיין שמצויד ביכולות WiFi יכול לעשות זאת כעת באותה מידה לאחר ההכללה של הפתרון שמשלבת בלופוקס – גם שאפשרויות הבלוטות' וה-WiFi במכשירי הטלפון מבוטלות – ובלי כל צורך באפליקציות מיוחדות, ללא צורך ברישום וגם ללא תלות במרחק של הנגן מאנטנת הסלולר הכי קרובה. בנוסף, מכיוון שהפתרון של בלופוקס אינו דורש ואינו זקוק לפרטים האישיים של הלקוחות, הוא גם מתאים לשימוש במדינות עם חוקי פרטיות נוקשים כדוגמת ה-GDPR באירופה.

בחברות מציינים שמדובר בפתרון שמתאים במיוחד לפרסום בחנויות קמעונאיות וכל תרחיש דומה אחר בהן מדידת המעורבות של הלקוחות ההולכים ברגל חשובה. מעבר למניית האנשים מאפשר הכלי המשולב למדוד כמה זמן אנשים משתהים ליד שלטים מסוימים, לאבחן מהם השלטים שמושכים הכי הרבה תשומת לב ובעקבות כך גם תנועה.

"היכולת של בלופוקס למדוד לקוחות חוזרים וחדשים, יחד עם זמן ההשתהות שלהם, היא הרחבה טבעית למשימה שלנו לאפשר שילוט דיגיטלי עם טכנולוגיה המוסיפה ערך ללקוחות הקמעונאיים שלנו. הוספת האפשרות לבחור בנגנים שלנו את יכולות מדידת התנועה הרגלית של בלופוקס מהווה תוספת חשובה להצעת הערך של ברייטסיין, ואנו מצפים שהלקוחות שלנו יאמצו אותה בהתלהבות", מסר ג'ף הסטינג, מנכ"ל ברייטסיין, בהודעה לעיתונות שהוציאה החברה לאחר החתימה על ההסכם.

הפתרון המשולב החדש נמצא כעת בתקופת הרצה, והוא יוצע בסופו של דבר במספר תוכניות החל ב-98 דולרים לשנה עבור כל יחידה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG