VP2730, אחד משני מתגי התצוגה החדשים של ATEN (תמונה: ATEN)

 

ATEN הכריזה על שני מתגים חדשים, אחד בסדרת שיתוף הפעולה שלה ואחד בסדרת הליבה – סדרות חדשות שהתחילה החברה להציע – שמטרתן הגדלת יעילות השימוש בחדרי הישיבות. המתגים, VP2730 ו-VP1920, מציעים שניהם פתרון לחיבור כמה מקורות כדי לאפשר לכוח העבודה המודרני לשתף פעולה בחדרי פגישות מקומיים, או כדי לשתף מצגות אל מספר חדרים ומשרדים בו זמנית.

VP2730 הוא הדגם הראשון שהחברה מציעה בסדרת ה-VP2000 הממוקדת בשיתוף פעולה. ההתקן הקומפקטי משלב מתג וידאו מבוסס מטריצה עם אלגוריתם התאמת רזולוציה, רכיב הזרמה, מיקסר אודיו, מאריך HDBaseT וכן יחידת המרה ממידע אנלוגי לדיגיטלי.

מדובר בהתקן שמאפשר הזרמת תוכן דו כיוונית של וידאו באיכות HD. ניתן להזרים תוכן לעד 5 אתרים מרוחקים או לקבל זרימת תוכן מאתר מרוחק על ידי שימוש בממשק אינטואיטיבי מבוסס דפדפן. VP2730 מאפשר בנוסף מיתוג חלק מהתקן אחד לשני ללא כל השהיה, וכן הוא תומך במיקרופונים דינמיים עם יכולת לשלב קלט ממיקרופון עם קטעי אודיו מוכנים מראש. באמצעות ההתקן ניתן להציג עד 6 מקורות וידאו יחדיו בתצוגת תמונת בתוך תמונה (PIP) או תמונה ליד תמונה (PBP) ועוד מספר תצוגות מובנות. השליטה בכך נתונה בידי מנהל הפגישה שיכול לשלוט בתצוגה באופן דיסקרטי מבלי להפריע לזרימה שלה.

הראשון בסדרת ה-Core

VP1920 (תמונה: ATEN)

 

VP1920, כאמור, הוא הנציג הראשון של סדרת הליבה (Core) של ATEN. מדובר במתג תצוגה המשלב מתג וידאו מבוסס מטריצה עם יחידת עיבוד אודיו ועם ממיר אנלוגי לדיגיטל, ומציעה תמיכה ברזולוציות עד וכולל 4K. החברה מייעדת אותו לסביבת קטנות עד בינוניות של שיתוף פעולה או חדרי לימוד, ולעוד ורטיקאלים כמו מלונאות או אולמות תצוגה.

ההתקן יכול לשלב תוכן ממספר מקורות עם תמיכה במספר פורמטים, ולאפשר לבחור במהירות באילו יציאות יוצג התוכן: 6 יציאות HDMI, שלוש יציאות משולבות של HDMI עם VGA ,DisplayPort ו-Component, וכן 2 יציאות HDMI באיכות 4K. המכשיר מגיע עם חיבור USB שמאפשר להשתמש בפאנל או ב-PC כאמצעי השליטה והבקרה שלו, וכמו חברו הוא תומך בכמה תצורות תצוגה, כולל מטריצה, שיקוף ותמונה בתוך תמונה.

פרטים מלאים על המתגים החדשים ניתן למצוא כאן.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG