פתרון קומפקטי להעברת תכנים לתצוגות שילוט דיגיטלי (תמונה: Giada)

 

גיאדה (Giada), מותג המחשוב הייעודי לשוק ה-proAV של חברת הטכנולוגיה הסינית JEHE, תציג נגן מדיה קומפקטי מבוסס מעבדי AMD בתערוכת InfoComm 2019. מדובר ב-DM6 שהוא נגן מדיה בגודל של ספר שמתאים להתקנה על קיר או מאחורי תצוגות, והוא מציע ארבע יציאות HDMI שיכולות להעביר תוכן ב-4K בקצב של 60 הרץ.

לפי גיאדה מדובר בפתרון המציע התאמה לשילוב ההולך וגדל של תצוגות דיגיטליות בתחומי האירוח, המסחר, השירותים, הפרסום, ההכוונה ועוד, עם העליה בדרישה לאיכות גרפית גבוהה של התצוגות. DM6 מציע מעבדים משובצים המבוססים על ארכיטקטורת ה-Ryzen של AMD בתצורה של 2/4 או 4/8 ליבות במהירות מרבית של 2 גיגה-הרץ. השימוש במעבדים אלו, מעבר לזמינות הכספית, מציע גם צריכת חשמל נמוכה יותר.

את הנגן ניתן לצייד בעד 32 גיגה-בייט זיכרון DDR4 וניתן להתקין בו כוננים מכניים בגודל 2.5 אינץ' או כרטיסי SSD. הנגן תומך בהתקנת Windows 10 או הפצות לינוקס שונות – ובזכות ארבע יציאות ה-HDMI, כאמור, ניתן לתפעל עד ארבע תצוגות במקביל.

היבט נוסף שמציעה החברה הוא אפשרויות קישוריות רבות. ניתן להעביר מידע לנגן באמצעות חיבורי WiFi, בלוטות', רשת וכן חיבור סלולארי מדור 3 ו-4 על ידי שילוב סים.

החברה, לפי נתונים שהציגה, נהנתה ב-2018 מהצלחה מסוימת בשוק ה-AV הגרמני, והיא רוצה להרחיב את היריעה אל מדינות נוספות באירופה. DM6 הוא אחד מכמה נגני מדיה חדשים שהיא השיקה לאחרונה, והוא אמור להציע גם מחיר נוח יחסית לפי החברה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG