גם אתם עובדים שנים באותו מקום עבודה? אותו חלל? אותה עמדה? אותו כסא?
נראה לי שהבנתם… מה דעתכם על שינוי או שדרוג?  

רובנו נמצאים במקום העבודה כשמונה שעות ביום, אם לא הרבה יותר. סוג של "בית שני"- המקום בו אנו נדרשים לתפוקה, הצלחה, הישגים, יעילות, יצירתיות, חדשנות ומה לא?!

מחקרים על מחקרים הוכיחו כי סביבת עבודה יצירתית ומפרה, מעלה את תפוקת העובדים והמחויבות שלהם לחברה/ארגון בו הם עובדים, אז לפחות מאחת הסיבות הללו (אם לא כולן) לא ברור שמגיע לנו מקום עבודה אסתטי, נוח, מזמין ומכובד?!?

עם תשומת לב, מחשבה ותכנון ניתן לשדרג את נראות סביבת העבודה ולגרום לכולם להיכנס  עם חיוך למשרד. איך עושים את זה? הנה כמה רעיונות: 

פינת המתנה

צאו לרגע מהמשרד והיכנסו שוב. עכשיו הפנו את תשומת הלב שלכם למראה הכניסה למשרדכם. האם היא מסודרת? מסבירת פנים? מייצגת את אופי הארגון? מעוררת תחושה של "אתה רצוי פה ואנחנו שמחים שהגעת"?
אם עניתם "לא" או אפילו גרוע מכך, "ממש לא!" , הגיע הזמן לשפר ולחשוב על עיצוב. 

עמדת קבלה

האם יצא לכם לראות משרדים בהם יש דלפק קבלה אבל הוא נראה כל כך רע שעדיף שלא היה..? לי כן. עמדת הקבלה כשמה כן היא, שם מתקבל האורח/לקוח שלכם וכמו שתרצו לקבל אורח אצלכם בבית כך מומלץ לקבלו גם במקום העבודה. כבדו את בואו עם עמדה מסודרת ומאורגנת, המותאמת למספר העובדים ולסוג עבודתם, שלבו באזור זה את גווני החברה, הלוגו, ה"אני מאמין" או כל אלמנט אחר המאפיין את ערכי החברה. 

 

חדר ישיבות

בארגונים רבים משמש בעיקר לפגישות עם אורחים חיצוניים ובאחרים לקיום ישיבות פנים ארגוניות של צוות המשרד. גם כשהמינון מאוזן ראוי שהחדר ישדר מראה ייצוגי ויהיה 'מוכן' ומאורגן לסוגי הישיבות (עם מקרן, מסך, מערכות מולטימדיה) ולא לשכוח להציע גם כיבוד מפנק. 

פתרונות אחסון

ככל שעולמנו הופך להיות יותר ויותר ממוחשב, השימוש בנייר פוחת אך אינו מעלים את הצורךבקלסרים ומסמכים. לרוב רצוי לאחסן בארונות סגורים עם דלתות 'אטומות' כך המראה הכללי יהיה מסודר. בכונניות פתוחות או מדפים מומלץ להשתמש לתצוגה של פריטים, לאביזרי סטיילינג, לספרות מקצועית, מגזינים וכו'.

סטיילינג

לא פחות חשוב (אם לא יותר) מהסעיפים הקודמים, אלו פריטי הסטיילינג שנותנים אופי למשרד ומשדרגים אותו. אם תוסיפו ברגישות ותבונה תמונות, וילונות, עציצים, שטיחונים, טפטים וכו' הם יחוללו קסם בחלל.

קראתם עד פה? מעולה!
מרגישים שהשינוי חייב להיעשות גם במשרד שלכם? שתפו את הבוס במאמר ונתאם פגישת ייעוץ אצלכם במשרד, בסיומה תצאו עם תכנית עבודה מסודרת, לוח זמנים מתוכנן ובתקציב שיוגדר מראש. קל לא?


קרן לבקוביץ מעצבת פנים

 

התמונות בכתבה צולמו במשרד בתל אביב אותו עיצבה קרן לבקוביץ- 050-5458927
קרדיט צילום: מושי גיטליס

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG