קופסת הקישוריות שעוזרת לשמור על הסדר במרחבי הפגישות בארגון (תמונה: StarTech.com)

 

יצרנית הציוד StarTech.com הכריזה על BOX4HDECP2, קופסת קישוריות חדשה לשולחנות בחדרי הידשיבות המיועדת לפשט את ההתקנה ואת ההתחברות במטרה ליצור חוויית שיתוף פעולה טובה יותר.

פתרון התקשורת הזה מבטל את הבלגאן בחיבורי כבלים, והוא מספק למשתמשים מספר אפשרויות להתחברות למקורות וידאו שונים, שלושה חיבורי USB Type-A המשמשים גם להטענת המכשירים הניידים של המשתתפים בפגישה, וכן חיבור רשת עבור מקומות בהם אין אפשרות להתחברות באמצעות WiFi.

לפי החברה, ה BOX4HDECP2 מסייעת לשמור על מראה נקי ומאורגן של מרחבי ההתוועדות והפגישות בארגון, כשבמקביל היא מספקת את מרב אפשרויות הקישוריות לאנשים הנמצאים בחדר. העיצוב של הקופסה מסוגנן והיא נסגרת במכסה מיוחד כדי להסתיר את החיבורים בעת שהם אינם בשימוש. היא מאפשרת למשתמשים להתחבר לתצוגת הוידאו באמצעות חיבורים כמו HDMI או VGA או DisplayPort – עם תמיכה ברזולוציות באבחנה של עד 4K בקצב רענון של 30 הרץ.

מרחב החיבורים של קופסת הקישוריות BOX4HDECP2 (תמונה: StarTech.com)

 

"קופסת הקישוריות הזו מספקת גישה קלה לחיבורי תצוגה וטעינה ישירות בשולחן. בנוסף, התיבה ממירה וממתגת אותות באופן אוטומטי, וחוסכת זמן במהלך הפגישות. משתמשים פשוט יכולים לחבר את המכשיר שלהם לקופסת התקשורת ולהתחיל בהצגת התוכן. הפשטות שמציעה הקופסה הזו מאפשרת למשתמשים להתמקד בדברים החשובים כמו התוכן עצמו וכמובן אינטראקציה עם המשתתפים האחרים בפגישה. חיבור כבל HDMI אחד לטלוויזיה, למסך או למקרן שלכם הוא כל מה שצריך", אמר ג'ון מרדינלי, מנהל קטגוריית המוצר בחברה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG