לכנס הלקוחות המסורתי של בינת ופוליקום הצטרפו השנה עוד שתי שחקניות מובילות- אקסטרון (Extron) וסמסונג (Samsung) שלקחו חלק באירוע שהתקיים ב'ויסקי בר מוזיאון' בשרונה

צילום AVM

כ 100 לקוחות ושותפים נבחרים התאספו ביום שכולו חוויה ולמידה במתחם שרונה בתל אביב לסיכום השנה של בינת ופוליקום. את היום הנחה המנחה הקבוע חיים כהן, מנהל בכיר של קבוצת מכירות המולטימדיה בבינת, אשר סיפר על הקשר הארוך וההדוק עם פוליקום, סמסונג ואקסטרון. 

אמיר פורקוש, סמנכ"ל הטכנולוגיות בבינת פתח את היום בדוגמא על השינוי שעובר על עולם הטכנולוגיה- רכישת רד-האט, החברה ה'פתוחה' ביותר בעולם, על ידי IBM שנחשבת לאחת החברות השמרניות וה'סגורות' ביותר. בהמשך סיפר פורקוש על היות עולם הוידאו תחום ליבה בבינת ועל הדרך שהחברה עשתה להפיכת העולם לירוק יותר בו נעשה שימוש רב בפתרונות וידאו. הוא סיכם בדברי שבח לפוליקום על חלקה בדרך הארוכה שעשתה הטכנולוגיה עד לעידן הנוכחי בו כל נער יכול לעשות שימוש בוידאו מהמכשיר הסלולרי. 

אמיר פורקוש, סמנכ"ל הטכנולוגיות בבינת (צילום AVM)

"רק מה שצריך !"

יהודה דביר, מנהל חטיבת המולטימדיה בבינת, העביר הרצאה בשם 'טכנולוגיה לחדרי בקרה'. דביר התעכב על השלב התכנוני תשתיתי והדגיש את חשיבות שאילת השאלות הרבות יחד עם הלקוח, במטרה לאפיין ולזקק את צרכי הארגון. השלב הבא בתהליך, לדברי דביר, יהיה להגדיר את המימושים הנגזרים מהמענה על שאלות הצורך, ומשם את הטכנולוגיה שתיושם. דביר סקר את החלופות התפישתיות הקיימות עבור לקוח הקצה הן בפתרונות ה'back-hand' והן באלה שימוקמו בסביבת העבודה לשימושם של משתמשי הקצה, עם דגש על פשטות הפעלה, הנדסת אנוש ואמינות. 

יהודה דביר, מנהל חטיבת המולטימדיה בבינת (צילום AVM)

"מדברים עם כולם"

את החלק של פוליקום העביר דן אנגל, מנהל פעילות פוליקום בישראל. אנגל סקר את ה use-cases השכיחים והעיקריים, הציג את המענה של פוליקום לכל אחד מהם ואף הראה איך פוליקום ערוכה עם פתרונות ל cross use case, שבו אותו ציוד משמש כפתרון למספר מימושים. לדבריו "צרכי הארגון לא השתנו במהלך רבע המאה האחרונה", במהלכה פוליקום מובילה את התעשייה עם פתרונות חדשניים לחדרי הישיבות. את הרצאתו סיכם אנגל עם הצגת היכולת של פוליקום 'לדבר' עם כל פתרון או אפליקציה קיימים. "אין יותר פלטפורמות! פוליקום יודעת לתת מענה לכל פתרון קיים גם בענן, אליו העולם הולך".  

דן אנגל, מנהל פעילות פוליקום בישראל (צילום AVM)

אוטומציה אוטומציה ואוטומציה

את ההרצאה של אקסטרון העביר ארז מזרחי המנהל הטכני של אקסטרון בישראל. מזרחי הציג מגוון פתרונות של המותג אשר משווק בכל רגע נתון למעלה מ 5,000 מוצרים שונים. בין היתר הציג מזרחי פתרונות אודיו פורצי דרך הניתנים להתקנה קלה, אותם השיקה היצרנית לאחרונה וסקר את סוגי חללי העבודה האופנתיים שאינם בהכרח עשויים מתקרה אקוסטית אלא טופוגרפיה מגוונת המאתגרת את היצרניות. מזרחי הדגיש את המאמץ הרב של אקסטרון להקטין עד כמה שניתן את הממשק התפעולי של משתמש הקצה עם ציוד המולטימדיה. 

ארז מזרחי, מנהל טכני באקסטרון ישראל (צילום AVM)

"מסכי סמסונג אינם מנוצלים מספיק בארגון"

ההרצאה האחרונה היתה של דקל שרמן, מנהל פעילות סמסונג מולטימדה בחברת אלקטיס. שרמן שיתף את האורחים בדרך בה חוקרת סמסונג את עולם השיתוף החדש, איך היא מעדכנת את פתרונותיה כחלוצת תחום התצוגה ואף טען שמסכי סמסונג המוצבים באתרי הארגון השונים מסוגלים לאפשר מימושים חזקים בהרבה מאיך שהם מנוצלים כיום. שרמן סקר מגוון פרויקטים בהם הוטמעה טכנולוגיה חדשנית של סמסונג; מעל 2,000 מסכי סמסונג במלונות ישרוטל באילת, הצבת מסכים לשימושים מגוונים בכפר המכביה, מיתוג רשת שופרסל, מעונות הסטודנטים במרכז הבינתחומי, פרויקט מוביל בדרום אפריקה ועוד. בהמשך דבריו הוסיף שרמן שנכון להיום כמעט כל הגורמים הקשורים לבינוי, מעורבים בדרך זו או אחרת בפתרונות המולטימדיה; האדריכל, הקבלן, איש המיזוג, החשמל וגורמים נוספים שבעבר נושא המולטימדיה כלל לא היה קשור לשגרת יומם. 

דקל שרמן, מנהל פעילות סמסונג מולטימדיה בחברת אלקטיס (צילום AVM)

הוקרה על הדרך משותפת רבת שנים

במהלך הכנס קיבלו  שמוליק לדר מחברת מקורות ומתי שטרן מהשגרירות האמריקנית, אות הוקרה מחיים כהן על הדרך המשותפת רבת השנים והאמון הרב בבינת. 

חיים כהן מחלק פרסים (צילום AVM)

4*4

בחלק האחרון של היום השתתפו האורחים בסדנת ויסקי מרתקת שכללה טעימות של ארבעה סוגי ויסקי מתוך 1,020 הקיימים במקום. סדנה קצרה שחידשה לא מעט למשתתפים ובמהלכה כל כוסית הוקדשה "לחיי" כל אחת מהחברות המארחות. היום הסתיים בסיור מודרך במנהרות הטמפלרים התל אביביות. 

לחיי עסקים מוצלחים   

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG