אם אני חייב לתמצת את הראיון עם אריאל מרקוס מחברת MSoutions במשפט אחד, הוא כנראה יהיה: בדקו היטב אילו כבלי HDMI אתם רוכשים או מתקינים בפרויקט הבא שלכם.

מה הסיפור הגדול ?

MSolutions השיקה מודול תוספת ליחידת הטסטר שלה, שתפקידו לבדוק ולתקף את איכות כבלי ה-HDMI שלכם. בחיבור פשוט ומהיר לטסטר המקורי, מתווספות שתי שורות לתפריט המוכר שמטרתן אחת: לבדוק מכל כיוון אפשרי ולספק את הפרמטרים הכי מדויקים שניתן על מה הולך בתוך כבל ה-HDMI שמולכם. 

אריאל מרקוס, CTO בחברת MSolutions הדגים את פשטות החיבור וכן את קלות השימוש בבודק ה-HDMI, בהקלקה אחת מתקבלים נתונים שכדאי להכיר, כי הם אלו שמסבירים למה איכות התמונה המתקבלת על גבי הכבל טובה, אמינה או בדרך לייצר כאב ראש.

שאלנו את השאלה המתבקשת: למה זה צריך לשנות לי ? אפשר להחליף כבל HDMI בשניה

נכון, עונה מרקוס. השאלה היא מתי תידרשו לעשות את זה ומתי תבינו שזה הכבל. בהסבר מפורט ומדעי, אריאל מונה את תפקידי הגידים השונים והמוליכים בתוך כבל ה-HDMI וכן שיטות שונות המשמשות חלק מיצרני הכבלים. בתשובה קצרה: זה שהכבל מראה תמונה בהתקנה הראשונה לא מהווה הבטחה לתקינות בעתיד.

איך זה יכול להיות ?

בתשובה המורחבת שסיפק מרקוס – הכל קשור בגידים ובדרך בה בחר היצרן לייצר את הכבל שאנחנו משתמשים בו. אם הוחלט לייצר כבל ובו רק 15 גידים במקום 19 (20 כולל סיכוך, מזכיר מרקוס) – יש מצב שהכבל לא יוכל באמת להציג תמונה ברזולוציה המובטחת. כך לדוגמא – נוכל למצוא עצמנו מנסים להבין למה הרזולוציה המקסימלית המשודרת מהמחשב או מנגן מסוים לא מתקבלת במסך ה- 4K. במקרים אחרים – יומיים או שלושה אחרי ההתקנה, התמונה עלולה לרצד מדי פעם או נפילה רגעית ואנחנו נזמין את החברה המתקינה להחליף ולתקן.

איך זה נראה במציאות ?

ממשק גרפי פשוט ואפליקציה לנייד, מה שתבחרו. אלו הכלים שמציעה MSolutions לאנשי ההתקנות ולקוחות מיטבי לכת להם מספר חדרי ישיבות גדול. באמצעות הממשק תוכלו לחבר את כבלי ה-HDMI ולבדוק מה טיבם, יכולת ההולכה שלהם ועוד. ניתן גם לייצא דוחות ולצרפם לתיק אתר ולדעת שהתקנה הסתיימה כשכל כבל נבדק, נמצא תקין ויוכל להבטיח עבודה לאורך זמן בלי הפרעות כלשהן.

סוגרים מעגל

חברת MSoutions מספקת כלי בדיקה מקיפים להתקנות AV, החל מבדיקת כבלי HDMI, לבדיקת כבלי הרחקה (HDBaseT) ועד לכבלי רשת עבור טכנולוגית AV Over IP. זהו סט כלים שלם שנמצא כבר היום בשימוש יצרניות, חברות אינטגרציה ואפילו לקוחות קצה.
צפו עד כמה מורכב הכבל הפשוט שלמדנו להכיר. 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG