HDBaseT Alliance, הארגון האחראי לקידום תקן HDBaseT, הכריז כי בתערוכת ISE שנערכה בשבוע שעבר באמסטרדם, נפתחו דוכנים של כ-100 מתוך יותר מ-200 החברות בארגון, כש-14 מתוכן התארחו בדוכן של הארגון עצמו.

בדוכן הוצגו ארבע הדגמות ליישומים של תקן HDBaseT, המאפשר תאימות של ציוד AV של יצרניות להעברה דיגיטלית של וידאו ברזולוציית 4K יחד עם חשמל, אינטרנט, שליטה, ואודיו בכבל בודד: חדר ישיבות, המדגיש שיחות וידאו ושיתוף חומרים; חדר פנאי, המדגיש שיתוף חומרים ממכשירים אישיים; כיתה עם ציוד למידה מודרני; וקירות וידאו לשילוט דיגיטלי, בהם הדגש הושם על שליטה מרחוק באמצעות תשתיות שונות.

התרחישים הללו, לפי נציגי הארגון, הביאו לידי ביטוי שילוב של פתרונות HDBaseT מהדור החדש שהוצגו בתערוכה, ביניהם VA6000 שהוא שבב חדש של ואלנס (Valens) הישראלית להעברה של כל החשמל והתוכן על כבל בודד באורך של עד 100 מטר, תוך חיסכון בממדים, בצריכת החשמל ובמחיר לעומת הדור הקודם. כן הוצגו כרטיסי האצת גרפיקה חדשים של חברת אוולי (Avoli) ליישומי AV, כבל תואם של חברת בלדן (Belden) בעובי שקטן בכ-25% מפתרונות קודמים בתחום, מטריצת מתגים של AVProEdge שתומכת ב-8 כניסות ו-8 יציאות והעברת אותות בקצב של עד 18 גיגה-ביט לשנייה, ו-Ag5800/6800 של סילברטל (Silvertel) שהם פתרונות IEEE802.3bt מלאים עבור יישומי PoH בעוצמה גבוהה.

"תקן אחיד הוא אלמנט חשוב בהתקנות AV – הוא מפשט ארכיטקטורות, מוזיל עלויות ומקל על שילוב תשתית קיימת, ועוזר להוביל לחוויית AV מצוינת תוך מענה לצרכים המשתנים של התחום, ומביא תועלת משמעותית גם לספקי ציוד וגם לאינטגרטורים", הסביר נשיא האיגוד, אריאל סובלמן.

 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG