סמסונג כבר מביאה את ה-8K לעולם השילוט עם QLED (תמונה: Samsung)

 

סמסונג (Samsung), תוך שהיא שמה בחזית את טכנולוגיית ה-QLED שלה המאפשרת לשלוח לשוק שילוט דיגיטלי באבחנה של 8K, הגיעה ל-ISE 2019 כדי להציג את מה שהיא מכנה- העתיד של התצוגות המסחריות.

לפי החברה' השילוב של איכות התצוגה החדשה עומד להשפיע בצורה משמעותית ביותר על התעשייה מכיוון שמדובר ברמה חדשה של איכות תצוגה הפותחת בפני השחקניות בשוק הזדמנויות חדשות ומרתקות.

בדוכן עצמו הציגה סמסונג פתרון שילוט ב-8K בגודל של 82 אינץ' בו שולבה בינה מלאכותית שתפקידה לשפר ולהתאים את הרזולוציה של האותות הנכנסים ל-8K, ובאופן אוטומטי. השלט, עם רזולוציה של 7680×4320 פיקסלים, מתאים להתקנה לרוחב ולאורך ולפי החברה הוא קל להתקנה בכל סביבה בזכות עוביו שעומד על פחות מ-40 מ"מ. הוא תומך ב-+HDR10 ומציע בהירות שיא של 4,000 ניט.

"השילוב של 8K בתצוגות שילוט מאפשר לעסקים לספק לקהלים שלהם איכות תמונה ללא דופי בדרך שלא ניתן היה להציע בעבר. פתרון השילוט QLED 8K שלנו הוא רק אחד מהמוצרים מובילי התעשייה שאנחנו מציגים לראווה ב-ISE 2019. אנחנו כבר יכולים להציג בפני כל תעשיית ה-AV את היישומים המסחריים של 8K", אמר סיאוג-גי קים, סגן נשיא ביצועי בחטיבת התצוגות הוויזואליות בסמסונג.

סדרת שלטי OMN – עם הפנים החוצה וגם פנימה (תמונה: Samsung)

 

מעבר לכך הציגה החברה פתרונות שילוט נוספים חדשים כמו סדרת ה-OMN וה-OMN-D שהן סדרות של שלטים דיגיטליים המיועדים לסביבה פנימית עם אלמנטים חיצוניים שיושקו במהלך השנה הקרובה. מדובר בתצוגות חלון בגודל של 46 ו-55 אינץ, כש-OMN-D הוא פתרון דו צדדי שמתאים, לדוגמה, לשימוש בדלתות ראשיות בעסק כדי להציג מידע פנימה וגם החוצה.

המסכים מגיעים עם בהירות של 4,000 ניט, עם ניגודיות של 5,000:1, עם מסגרת אלגנטית צרה יחסית, ועם תמיכה בתקן IP5X נגד אבק ולכלוך. כמו כן מצוידות תצוגות אלו במנגנון נגד התחממות בשלוש רמות כדי לאפשר פעולה ממושכת ללא תקלות. הם גם מגיעים עם פתרון תוכן מובנה: MagicINFO S6 המבוסס על מערכת ההפעלה הקניינית של החברה, Tizen 4.0.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG