דנטה (Dante) תגיע לכנס Enterprise Connect 2019 שייערך בשבוע הבא כדי לספק סדרת הרצאות שלפי החברה יראו כיצד אודיו המועבר ברשת יכול להוביל מהפכה בתחום שיחות הוועידה והשיתוף.

בהרצאת הפתיחה, שתינתן במסגרת פביליון הרשת של דנטה, תציג החברה כיצד מוצרים המציעים תמיכה בדנטה מספקים את היכולת להמיר לעידן הנוכחי והמתקדם את שני התחומים הללו, ומדובר במוצרים של בוס (Bose), סנהייזר (Sennheiser) וסאונדטוב (SoundTube). בהרצאה אחרת יציגו אנשי החברה את החיבור בין מוצרי זום (Zoom) ודנטה שמביא, כך היא מספרת, גמישות ואיכות קולית גבוהה למרחבי ההיוועדות, כשלאחר מכן היא תספק גם דמו מתאים בדוכן שלה.

הדוכן של דנטה יארח גם הכרזות מוצרים חדשים תומכים של מספר חברות. מעבר לשלוש החברות המוזכרות לעיל, בדוכן תהיה נוכחות גם של אודינייט (Audinate) שתציג את הפתרון החדש שלה Dante Domain Manager וכן סדרה של מתאמי AVIO. כן תציג החברה סדנאות הכשרה לשימו ברשתות AVoIP של דנטה.

"זו הזדמנות גדולה עבור הקהל ללמוד את התועלות של AVoIP. פתרונות תקשורת והיוועדות אחודים הופכים במהירות למחוזות של מחלקות ה-IT, והאקו-סיסטם הענק של מוצרים התומכים בדנטה מעניק למנהלי ה-IT גמישות יוצאת מן הכלל להרכבת מערכות AV עם תאימות מלאה והשתלבות חלקה ברשתות שלהם", אמר ג'ושוע ראש, סגן נשיא בכיר לשיווק באודינייט.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG