פתרון אודיו אלחוטי איכותי לחדרי ישיבות ומנהלים, YAI-1 של יאמהה (תמונה: Yamaha)

 

גם יאמהה (Yamaha) תגיע לכנס Enterprise Connect 2019 עם תצוגת תכלית מלאה של פתרונות אודיו למרחב הארגוני עבור כל מגוון התרחישים האפשריים, ממרחבי היוועדות ועד חדרי ישיבות גדולים.

החברה תציג בדוכן שלה שוב חלק מהפתרונות החדשים שהיא הציגה בתערוכת ISE 2019 האחרונה, כולל כמה פתרונות שמציעים בעיקר התקנה ושימוש פשוטים במיוחד כדוגמת YVC-1000 לניהול שיחות וועידה. בין השאר היא תיתן ביטוי למערכת YAI-1 שהיא למעשה אנסמבל מיקרופונים אלחוטיים שמיועד לשימוש בחדרי וועידות גדולים במיוחד, וגם בחדרי ישיבות ובחדרי מנהלים מרובי משתתפים.

לפי החברה מדובר למעשה בחבילת פתרונות מקצועית מוכנה לפריסה שכוללת חבילת מיקרופונים אלחוטיים עם שמונה ערוצי התחברות, שני מערכי רמקולים מסוג VXL1-16P PoE עם תמיכה ב-Dante, עם שליטה מלאה בעוצמת הקול, מעבד אותות דיגיטליים מוגדר מראש, מתג PoE עם חמישה חיבורים, וכן מתאם Dante AVIO USB. המערכת, לאחר סיום ההגדרות, מאפשרת התחברות לכל פלטפורמת תקשורת אחודה באמצעות כבל USB יחיד. לפי החברה מדובר בחבילה שמטרתה, מעבר לכך שהיא מספקת חוויית אודיו מתקדמת, לעזור לאנשי מחלקת ה-IT התקנה והגדרה בקלות של חדרי ישיבות, כנדרש.

כי צריך לשמוע בבירור

מייקל פיץ', סגן נשיא למכירות ושיווק קבוצת התקשורת האחודה של יאמהה יגיע לכנס גם כדי להשתתף באחד הפאנלים המיוחדים שייערכו במסגרתו. לדבריו מדובר בפתרון שמביא לידי ביטוי את ההשקפה על פיה משתתפים בפגישות צריכים להרגיש בנוח ולשמוע בבירור גם את מה שנאמר בקצה השני של החדר בכדי להשיג את המטרות.

"ב-Enterprise Connect 2019 אנחנו נראה למנהלים העסקיים והטכנולוגיים כיצד אנחנו יכולים לעזור להם להשיג איזון בין דרישות המשתמשים עם פתרונות המשלבים יישומי תקשורת אחודה שהם כבר משתמשים בהם, ואלו פתרונות שקל לפרוס, והם מספקים אודיו ברור וטבעי בכל סביבת פגישות. המבקרים בדוכן יוכלו להביא לידי שלמות את אסטרטגיית התקשורת האחודה שלהם, לקצר את המרחק בין משתתפים מרוחקים וכן להציע תמיכה זריזה בשיתוף – ולא משנה אם הפגישה נערכת בחדר ההנהלה, האם מצטרפים לשיחה מהבית, או שמתאספים באופן ספונטני לשיחת וידאו במרחב היוועדות", הוא אמר.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG